  • 11. Data: 2010-11-23 16:35:07
    Temat: Re: auto dla kobiety
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "adi" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:icgkof$s8a$1@news.vectranet.pl...

    > tak zonie to obojętne wybór pozostawia mi

    Szczęśliwy człowiek ;-)

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 12. Data: 2010-11-23 16:35:57
    Od: "adi" <a...@g...com>

    > w prawdzie nie sedan, ale sadze ze nic lepszego w tej cenie nie
    > znajdziesz: http://otomoto.pl/T1305933.html

    naucz sie czytac a potem odpowiadaj

  • 13. Data: 2010-11-23 16:51:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Yogi(n)" <y...@t...pl> wrote in message

    > Już miałem napisać, ale sam sobie odpowiedziałeś:

    > No właśnie, to podstawowe kryterium ;-)

    No ale to JEST podstawowe kryterium dla każdego.
    Czy Ty jeździłbyś autem które Ci się nie podoba? Ja nie.

  • 14. Data: 2010-11-23 16:52:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "misterek" <b...@e...com> wrote in message

    > w prawdzie nie sedan, ale sadze ze nic lepszego w tej cenie nie
    > znajdziesz: http://otomoto.pl/T1305933.html

    :-))))

  • 15. Data: 2010-11-23 16:53:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Yogi(n)" <y...@t...pl> wrote in message
    > Użytkownik "adi" <a...@g...com> napisał w wiadomości

    > Szczęśliwy człowiek ;-)

    Obawiam się, że raczej tyran i zdominowana żona
    się boi nawet mieć własne ulubione auto...

  • 16. Data: 2010-11-23 16:53:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "adi" <a...@g...com> wrote in message
    > fajnie tylko pułap cenowy nie ten

    Skąd wiesz? Podawał cenę? W końcu używane jest...

  • 17. Data: 2010-11-23 17:02:53
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > "Yogi(n)" <y...@t...pl> wrote in message

    > Obawiam się, że raczej tyran i zdominowana żona
    > się boi nawet mieć własne ulubione auto...

    Ja na przyklad mam w domu lodowke, do ktorej wkladam jedzenie. Nie wiem, czy
    mi sie ta lodowka podoba, czy mi sie nie podoba. Stoi w kuchni i chlodzi
    piwo tak, jak kazda inna lodowka.

    Potrafie zrozumiec, ze wiele ludzi traktuje identycznie samochod.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 18. Data: 2010-11-23 17:21:52
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    > No ale to JEST podstawowe kryterium dla każdego.
    > Czy Ty jeździłbyś autem które Ci się nie podoba? Ja nie.
    No to teraz MUS Ci się zacząć podobac granada albo mercedes W124.

  • 19. Data: 2010-11-23 17:38:57
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    On Tue, 23 Nov 2010 15:56:50 +0100, adi wrote:

    > a moze czołg?

    z gazem? bojowym?

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 20. Data: 2010-11-23 18:49:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Yogi(n)" <y...@t...pl> wrote in message
    > No to teraz MUS Ci się zacząć podobac granada albo mercedes W124.

    Dlaczego tak sądzisz? Akurat te mi się nie podobają...
    Podobają mi się inne. Np. Acura TL-S 2007-2008.
    Lub Honda Accord amerykańska wersja 2-drzwiowa
    modele 2003-2007. Takie mi się podobają i takie mam :-)

    Każdy ma inne kryteria wyboru tego co lubi, ale właśnie te
    różne kryteria sprowadzają się do decyzji: tego lubię, tego nie.