  • Data: 2011-06-05 00:57:58
    Temat: Re: auto dla 20-latka
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "megrims" napisał w wiadomości:

    > Miał Astre I classic 1.6 8V bez serwo bez ABS, szyby na korbe.
    > Demon prędkości ani przyśpieszenia to to nie był. Muł straszny.

    Skoro nie miał ABSu i ogólnie muł to pewnie wiele nauczył się poprawnego
    (choć nie chce sączyć wody z ręcznika...pewnie wiesz lepiej jak jeździ)
    zachowania samego pojazdu (nie elektronicznie-hyraulicznie wspomaganego
    pojazdu jak to jest obecnie) i zasługuje na coś szybszego ;-)

    > Auto po babci (mojej matce). Miał młody pecha, bo 3 szkody w ciągu
    > 6 miesięcy. Do auta mu się torba pali. Wiadomo: uczelnia, wyjazd
    > do dziewczyny itp. Nie chce niczego małego, ani zbyt starego
    > bo widziałem jak ta astra w ryj dostała i jak wyglądała.

    Ale nie ocenia się prawdopobieństwa przeżycia kierowcy tylko "po
    ryju"...choć fakt nie zaprzeczam lepiej dostać po buzi w W202 niż w
    mniejszej Astrze.

    > A 4 lata temu żona wydachowała Merive jadąc z rocznym dzieckiem.
    > Gdyby jechała Corsą, albo Astrą I to sądzę, ze by z tego nie wyszli.
    > Od tego czasu jeździ E90 i E91 bo to IMO bezpieczniejsze od Opla.
    >
    > Pomysł z C-klasą 202 (1993-2001) jest przerabiany.
    > Silnik koniecznie ten:
    > http://www.einszweidrei.de/mercedes/c200d1994-1.htm
    > 20 sekund do setki :D Ale tym pewnie nie da się wyprzedzać.
    > To też źle.

    Tak.
    IMO takie silniki do takich aut nie powinny być montowane.

    > ale takie coś:
    > http://allegro.pl/mercedes-c-klasa-2-5td-elegance-i1
    635806665.html
    > To już lepiej. Ale słyszałem, że po 8 latach to te stare C-klasy
    > strasznie rdzewiały. A ja się nie chce z tym autem pierdzielić
    > po serwisach.

    W202 to bdb pomysł....silnik też ok. Ale ja bym przy tych cenach ON nie brał
    już diesla tylko LPG.

    Proponując Primerę P11 niekoniecznie od razu warto pchać się w odmianę GT
    lecz luuknąć coś słabszego z gazem. Moża kupić poniżej 12k pln poliftową
    P11 -
    http://dic.academic.ru/pictures/wiki/files/78/Nissan
    _Primera_front_20071112.jpg
    która jak na swoje lata i cenę zakupu wygląda nieźle.

    > Generalnie to młody całe życie autobusem nie może jeździć.
    >

    > BTW: robili coś takiego:
    > http://www.einszweidrei.de/mercedes/braev12731996-1.
    htm

    > stary okular, 7,2 litra motor i prawie 600 KM i to 1996 rok !!!
    > Jeszcze dzisiaj to auto mogło by poszaleć.

    Oj mogło ale jak na swoją moc auto już dzisiaj nie powala osiągami. Wiadomo
    masa i hydrokinetyczne sprzęgło ASB miało większe straty Nm w owym okresie -
    16s do 200 km/h jak na taką moc to przeciętnie. E90 335i (które waży
    tylko/lub aż o ~ 175 kg mniej od ww. W210E) po chipie na 360 - 380 PS robi
    to w 15s ;]

    Pozdr.

    --
    Bugatti