    From: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [audio] cichy dźwięk przez złącze optyczne
    Date: Wed, 9 Jan 2013 10:44:07 +0100

    Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości
    news:a571a057-59bc-426e-abd5-429a9e26398a@googlegrou
    ps.com...
    >Panowie, może poratujecie: telewizor Samsung UE46EH5300W, podpięty przez
    >optykę do amplitunera Yamaha RX-V440. Działa, >ale cichutko. Poziom dźwięku
    >jest o kilkanaście dB niższy od poziomu innych źródeł, w tym i od poziomu
    >dźwięku z tego samego TV, >ale podłączonego po analogu (L+P). Doczytałem w
    >necie, że wyjścia optyczne tak mają, że zwłaszcza w samsungach to normalne.

    >Pytanie: czy coś się z tym da zrobić? Pomijając kroki typu "wywal to, kup
    >tamto"? Tak, wiem, że sygnału cyfrowego nie "wzmocnię", >ale z informacji
> [...]

    Mam model RXV-650. W nim też nie da się w nim korygować poziomu wyjść, ale
    za to w TV (Panasonic jakaś plazma nie pamiętam dokładnie modelu) jest
    korekcjia osobno każdego z wejść audio, czy to cyfrowego czy analogowego.
    Czasem jak widzisz dobrze jest przy zakupie TV zwrócić na takie rzeczy
    uwagę.

    Marek