  • Data: 2013-01-09 14:41:43
    Temat: Re: [audio] cichy dźwięk przez złącze optyczne
    Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 9 stycznia 2013 11:54:05 UTC+1 użytkownik Michał Lankosz napisał:

    > możliwość zmiany wielkości próbki 24<->16 bitów? Przy 16 bitach jest
    > większe prawdopodobieństwo grania na 0dBFS.

    Jawnie - nie zauważyłem. W menu serwisowym - być może, ale do tego menu nie dotknę
    się bez wiedzy, co chcę zrobić i bez pewności, że to na pewno jest to - naczytałem
    się wczoraj na elektrodzie rozpaczliwych postów od osób, którzy sobie uwalili
    samsungi grzebiąc w menu serwisowym, a "undo" ani "reset to factory" tam nie ma.

    > Mamy rozumieć, że z innego źródła sygnału cyfrowego amplituner gra

    Tak, używałem przez jakiś czas DVD podłączone przez optykę, do tego samego gniazdka w
    amplitunerze i wszystko grało jak trzeba. Obecnie mam audio z DVD podłączone przez
    gniazdko cyfrowe elektryczne i też jest OK, tak więc ewidentnie świadczy to o winie
    telewizora. Kusi mnie spróbowanie się z przejściówką HDMI/Toslink, ale to zdaje się
    parę stów kosztuje i też nie chciałbym na oślep.

    J.