    From: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: atxmega32a4, przerwania USART i resetowanie uC...
    Date: Sun, 05 Jun 2011 20:09:11 -0400

    On 06/05/2011 05:07 PM, Martin Lukasik wrote:

    > Niestety nie ma nic pod tym wektorem. Rozumiem, że wektor resetu to 0.
    > W asmie mam tylko wektory 58 i 60, co jest zgodne z założeniami i moim
    > programem. Nie mam tam nigdzie skoku do wektora 0.
    [...]
    > Wygląda ok... Przeoczyłem coś?
    >
    > Dzieje się magia...

    Z reguły kiedy z programem dzieje się magia, to winny jest temu stos.
    Przypatrz się dokładnie czy nie masz zbyt głębokich odwołań do funkcji,
    czy stos nie wchodzi na obszar danych albo nie wychodzi poza RAM, czy
    nie piszesz gdzieś poza obszarem zadeklarowanych zmiennych.
    Za każdym razem jak miałem do czynienia z "czarną magią" na uP,
    okazywało się że błąd był związany ze stosem.

    pzdr.
    j.