  • Data: 2013-07-21 01:50:09
    Temat: Re: atmega i lcd + pamiec
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Projektowalem kilka urządzeń z atmega128 i atmega8/88. 100% atmega128 w
    > 3 róznych układach ma spontaniczne resety "bez powodu" czyli z powodu
    > startującego obok silnika wiekszej mocy.

    Ja też używam Atmega128A, pracuje w sterowniku sterującym silnikiem, zaś
    całość jest tuż obok torów, po których jeżdżą pociągi elektryczne,
    zasilanie po przetwornicy z trakcji (albo solarne) , i W OGÓLE nie mam
    takiego problemu.

    Urządzeń zaś jest sporo. Były inne problemy - że np. się program nie
    zrestartował choć powinien (mój błąd :), ale czegoś takiego jak
    opisujesz zero. Słownie zero.

    Zasilanie wewnętrzne sterownika z przetwornicy DC/DC (dwustopniowo).

    Wiem, że nie ma takich restartów, bo mam rejestrację zdarzeń w programie
    - gdyby były, miałbym zapisane.

    Osobiście stosuję zresztą celowe restarty okresowo (co np. 6 godzin) - i
    te oczywiście są. Ale żadnych innych przypadkowych.

    Tak, że nie wiem dlaczego tak się dzieje u ciebie.