    From: "Chris" <c...@s...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: asrock ogólnie
    Date: Thu, 12 Sep 2013 14:44:49 +0200

    chochlik_drukarski nabazgrał(a):

    > Użytkownik "Chris" <x...@x...com> napisał w wiadomości
    > Zastanawia mnie jedna rzecz. Jeśli asus i asrock to dwie marki tego samego
    > producenta to jakim cudem marka niby lepsza i droższa jest uznawana
    > za bardziej problematyczną ? To może niech ta firma zamieni oznaczenia
    > i zacznie asrocki sprzedawać pod marką asus a asusa jako asrock.

    To nie tak że Asus i Asrock top to samo ... kiedyś tak było ale się
    pokłucili i są to dwie zupełnie różne firmy.

    > Zadałem takie pytanie właścicielowi dosyć dużego sklepu i usłyszałem, że
    > jest to bzdura kompletna. Oni sprzedają miesięcznie minimum 50 płyt każdej
    > z tych marek i udział płyt uszkodzonych czy po prostu problematycznych pod
    > jakimś względem jest identyczny.

    My sprzedajemy parę tysięcy i mam większe doświawczenie z tym :)

    > Co jest właściwie nie tak z tymi asusami ?

    Bardzo wrażliwe na parametry pozstałego sprzętu, np.jak się system wiesza to
    czasami wystarczy min. podnieść napięcie dla pamięci i problem ustaje
    (markowe pamięci)