  • Data: 2011-08-01 09:03:17
    Temat: Re: asistance na 2 tygodnie - dzis jakie, gdzie?
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino wrote:

    > Nie słyszałem o assistance, które pokrywa koszty naprawy w ASO.
    > Nawet fabryczne assistance naprawę pozostawiają gwarancji na samochód.

    Też i nic takiego nie znalazłem, a byłem przekonany, że miałem
    kiedyś dawno temu taki pakiet na zagranicę ze sporą sumą na naprawę,
    ale to było baaardzo dawno.

    Tak przy okazji (jeśli ktoś ma to w głowie, bez szukania po OWU),
    które towarzystwa oferują assistance dla auta starszego niż 10 lat:
    -holowanie do wskazanego warsztatu bez limitu, lub z limitem
    umożliwiającym ściągniecie w PL pod dom także w przypadku
    awarii (nie tylko wypadek)
    Mogę przenieść tam auto z OC/AC jeśli różnica nie będzie większa niż 100zł.