  • 11. Data: 2019-05-29 10:36:06
    Temat: Re: asistance
    Od: adam <a...@a...pl>

    Na https://www.adac.de/mitgliedschaft/tarife/adac-plus-
    mitgliedschaft/
    jest cytuję
    "Die ADAC Plus-Mitgliedschaft kann nur mit einem deutschen Hauptwohnsitz
    bzw. Sitz in Deutschland erworben werden"

    Kto pomoże przetłumaczyć?
    Czy to znaczy, że jest to tylko dla obywateli/mieszkańców Niemiec,
    czy że można to zakupić tylko w jakiejś placówce na terenie Niemiec?

  • 12. Data: 2019-05-29 11:34:16
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Wednesday, May 29, 2019 at 10:36:08 AM UTC+2, adam wrote:
> [...]
    > Czy to znaczy, że jest to tylko dla obywateli/mieszkańców Niemiec,
    > czy że można to zakupić tylko w jakiejś placówce na terenie Niemiec?

    wg googla juz nie mozna...

    np. http://holowarka.de/2019/02/21/adac-w-pigulce-przewo
    dnik-po-zakresie-ubezpieczenia/
    "Czy ubezpieczenie ADAC można wykupić na polski adres?

    Niestety nie. Od października 2017 ubezpieczyciel zakończył taką możliwość.
    Członkostwo możesz wykupić tylko i wyłącznie na adres niemiecki.

    Pamiętaj: nawet jeśli wykupisz członkostwo na adres korespondencyjny, np. Mieszkania
    kolegi, brata, mamy... licz się z tym, że Twój samochód w razie potrzeby zostanie
    właśnie pod ten adres odprowadzony."

  • 13. Data: 2019-05-29 11:57:10
    Od: p...@g...com

    online
    https://www.adac.de/mitgliedschaft/tariffinder/antra
    g/plus/
    polski iban o dziwo przechodzi gorzej z adresem ale pisza ze:

    Sie schließen die ADAC Mitgliedschaft rechtsverbindlich ab, sobald Sie das Formular
    abgesendet haben.

    czyli wystarczy odpalic formularz i gotowe :-) potem wysylamy maila ze pomylka w
    adresie i podajemy dowolny adres przy granicy :-)

  • 14. Data: 2019-05-29 12:31:19
    Od: adam <a...@a...pl>

    > Niestety nie. Od października 2017 ubezpieczyciel zakończył taką możliwość.
    Członkostwo możesz wykupić tylko i wyłącznie na adres niemiecki.
    Wielka szkoda. Taki np Alpenverein nadal ubezpiecza Polaków, nie wiem
    jak jest teraz, ale kiedyś robił to w bardzo konkurencyjnych cenach. A
    Adac się poddał. Może Polacy za bardzo naginali.

  • 15. Data: 2019-05-29 12:55:20
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 28 May 2019 23:50:15 +0200, Uzytkownik napisał(a):

    > Jak tylko znajdę to
    > podam nr telefonu.

    Szukaj, czekam :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 16. Data: 2019-05-30 19:17:36
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 28 May 2019 20:58:56 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Jeżdżę kilka razy w roku starym Kangoo do Hamburga. Do tej pory się
    > udawało ale pora wykupić asistance żeby w razie awarii mnie zholowani do
    > warsztatu. W zasadzie inne rzeczy mi nie są potrzebne. Czy ktoś mógłby
    > doradzić jakąś ofertę?
    > Bryka ma OC z PZU. AXA odpada bo bryka ma 17 lat :)

    Żeby zakończyć sprawę: Jednorazowo najtaniej w PZMot, 80 zł za 30 dni,
    holowanie do 75 km.
    W Generali 100 zł za 15 dni, PZU tylko łącznie z AC, AXA jak mówiłem do
    15 lat wieku bryki.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 17. Data: 2019-05-31 11:50:17
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

> [...]

    holowanie do 75 km.
    W Generali 100 zł za 15 dni, PZU tylko łącznie z AC, AXA jak mówiłem do
    A jak ktoś planuje kilkakrotnie, to PZMot pakiet podstawowy krajowy na
    rok za 85 zł plus zagraniczny dodatek za 2,5 zł/dzień (min. 10 dni
    jednorazowo). Załatwia się prosto i szybko na ich stronie netowej.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 18. Data: 2019-06-09 10:04:31
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-31 11:50, Jacek Maciejewski wrote:

> [...]
    > rok za 85 zł plus zagraniczny dodatek za 2,5 zł/dzień (min. 10 dni
    > jednorazowo). Załatwia się prosto i szybko na ich stronie netowej.

    Czyli zamierzasz auto naprawiać za granicą. Rozsądne to? Dla nowych, dla
    starych? Ogólnie pytam.