  • 1. Data: 2010-10-10 19:19:15
    Temat: ariva 200 / @link 200
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Zamierzam kupić
    Ferguson Ariva 200 albi Ferguson Ariva @link 200 i do tego moduł Ci
    Polsatu.
    Dekoder polecił mi kolega, jest zadowlony, ale on to ma z cyfrą.

    Czytałem na jakimś forum o a200 opinie, które były zarówno pozytywne (jest
    super!) jak i niegatywne (wiesza sie, dziadostwo itp) Ale to były opinie
    sprzed roku. Byłbym wdzieczny tym, którzy używaja tego tunera o opinie.

    Generalnie zależy mi na tunerze z PVR, ale takim, który pozwoli nie tylko
    nagrać pliki, ale też pozwoli na ich pobranie do komputera i np zrobienie z
    tego DVD czy np na montaż.
    Ważne, żeby ten tuner był cichy, bo mam łóżko 2 metry od dekdera. NIe musi
    być a200, ważne, żeby sie dobrze spisywał.

    Alternatywa: "Zwykły" dekoder + jakieś centrum multimedialne (
    http://www.hyundaimbox.pl/mBox_R3150S.html ?). Tyle, że w tym 2 przypadku
    to HD nie nagram.
    Będę wdzieczny za opinie i sugestie.

  • 2. Data: 2010-10-13 00:55:28
    Temat: Re: ariva 200 / @link 200
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-10-10 21:19 Marek napisał(a):

> [...]
    > super!) jak i niegatywne (wiesza sie, dziadostwo itp) Ale to były opinie
    > sprzed roku. Byłbym wdzieczny tym, którzy używaja tego tunera o opinie.

    -> pl.rec.kino-domowe

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/