  • Data: 2019-04-01 23:12:36
    Temat: Re: aplikacja do fotek
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-04-01 o 01:07, 1634Racine pisze:

    > przyznaje, w swoim piatym poscie faktycznie napisalem,ale zapomnialem o
    > tym: "[...] kompresja jest miara jakosci zdjecia  [...]"

    No dobrze - ja to rozumiem, że w złą stronę poszedłeś w dedukcji.
    Jedynie chciałem zasygnalizować, że jeśli parę osób twierdzi, że raczej
    problemu szukasz w złym miejscu, to coś w tym być musi i warto to
    zweryfikować samemu.

    Tak czy owak, reasumując, temat jest dość złożony a kompresja w apkach
    to zwykle (choć pewnie nie zawsze - choć ja się z tym nigdy nie
    spotkałem), najmniejszy problem, godny pominięcia.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek