    From: a...@p...pl
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: antena zewnętrzna DVB-T
    Date: Tue, 07 Jun 2011 17:25:50 +0200

    On Tue, 07 Jun 2011 16:17:29 +0200, crazy
    <c...@g...pl> wrote:

    >To wszystko (albo w większości) rozwiązanie tymczasowe, później zostanie
    >to przeniesione na zwolnione miejsca po emisji analogowej.
    >
    >Namotali troche, to fakt, można było dać MUX1 dla publicznej i tyle.

    pierwszy pomysl czyli mux1 dla 7 podstawowych kanalow z analoga - to
    byl najlepszy pomysl, bo wymyslony przez specjalistow i tak
    zaprojektowana siec (rozklad kanalow) aby najszybciej jak to mozliwe
    uruchomienie sie w dvb-t. A dopiero potem reszta.

    Nie musze nikogo przekonywac, ze bylo to celowe dzialanie opozniajace.
    I tak niby sie dvb-t uruchamia, ale do 2014 komercyjne platformy
    satelitarne maja spokoj i NADAL moga sprzedawac swoje oferty.

    Teraz pewnie znowu bedzie jakas super promocja, bo zbliza sie
    uruchomienie Euronews w jezyku polskim. Kanal bedzie FTA, ale
    abonentom bedzie sie wmawiac, ze dajemy wam nowy kanal...i cieszcie
    sie, ze gratis (za to ze podpiszecie umowe lub ja przedluzycie).
    Albo........nie dolacza kanalu do listy programow (cyfrowy polsat, n)
    i wtedy dupa - trzeba zakupic nowy pakiet "kanaly SUPER informacyjne"
    za jedyne 5 zl/miesiecznie.

    A zadam pytanie a dlaczegoby nie dac takie "kanala" Euronews do
    naziemnej???

    --
    ThinkXtra