  • Data: 2016-12-15 22:32:55
    Temat: Re: angielskie ch.
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    na ** p.m.s ** Cavallino pisze tak:

    > A gdzie tu widzisz jakąś nieprawidłowość?
    > Powinni rozjechać bez trąbienia?

    "Ludzie łażą po pasach" to jest już podpunkt drugi. Zlepiło się.

    trąbią na pieszych. Z daleka 50m żeby nie wchodzić na ulicę.
    (zwykła ulica gdzie nie ma żadnego przejścia dla pieszych)

    Czy 50m w mieście to mało żeby "wtargnąć" na 6m ulicę? 50km/h to jest
    14m/s. Ja na pieszych nie trąbię. Najwyżej ich złapie srebrna Skoda za
    50zł chyba? Przełażą na skuchę ale się do nich nie rozpędzam ani ich
    nie straszę. W ogóle jeżdzę bardzo płynnie.

    --
    Piter

    Kia ma 7 lat gwarancji ale jak będzie jeździć po 29 latach?