  • 11. Data: 2010-12-07 22:43:17
    Temat: Re: [android] Obracanie głównego ekranu
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Dzieki za info. W takim razie przy odbrobinie czasu i fantazji przywroce
    oryginalny p.code, firmware by odeslac go do serwisu. Moze kiedy wroci
    bedzie dostepny jakis port AOSP z Nexus S ;)

    --
    Pozdr

  • 12. Data: 2010-12-08 17:00:32
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik "G Nowak" <g...@g...com> napisał

    > Dzieki za info. W takim razie przy odbrobinie czasu i fantazji
    > przywroce oryginalny p.code, firmware by odeslac go do serwisu.

    Ładujesz ch* wie jakie romy na sprzęt i dziwisz się, że coś nie
    działa?
    Będziesz teraz przywracał PC i firmware (zrobiłeś backup?) po to aby z
    niewinną miną pójść do serwisu i krzyknąć "nie działa!"?

    Na forum android.com.pl jest taki jeden ananas. On by chciał oddać do
    serwisu gwarancyjnego Magica, po tym jak mu wypadł z ręki. Od tamtej
    pory nie działa dotyk wyświetlacza, przy czym do końca to on nie wie,
    bo może to tylko od noszenia Magica z kluczami w kieszeni. Może???
    I chce przywracać oryginalny fw ale za żadne skarby nie chce się
    męczyć z zabezpieczonym SPL (2 minuty roboty) po tym, gdy już sprzęt
    wróci z serwisu. Bo przecież to on jest pokrzywdzony przez
    producenta...

    Bądź mężczyzną, załaduj XXJM1 i nie wydziwiaj.

    To ja już EOT.

    M.

  • 13. Data: 2010-12-08 22:54:18
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Do Twojej informacji nikogo nie bede ladowal, na oryginalnym romie tez nie
    dzialal ten spierdolony szajsung. Co do noszenia z kluczami to chyba umknelo
    Twojej uwadze, ze nowe touchscreeny nie drapia sie i mozna je nosic z
    kluczami. Ja osobiscie nie nosze akurat z kluczami, moze czasem z karta. Po
    pol roku wyswietlacz wyglada jak nowy (lepiej niz obudowa z tylu), na YT tez
    jest gosc, ktory staje na telefonie i nic sie nie dzieje.

    --
    Pozdr