  • 1. Data: 2010-12-05 10:37:09
    Temat: [android] Obracanie głównego ekranu
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    W moim Galaxy S ekran obraca się tylko jak używam jakichś aplikacji, w
    stylu przeglądarka, czy gry... natomiast na głównych ekranach zawsze jest
    pionowo.

    Da się coś z tym zrobić, żeby się ekran "przekręcał" czy to tak ma być?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 2. Data: 2010-12-05 10:43:22
    Temat: Re: [android] Obracanie głównego ekranu
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-12-05 11:37, Kapsel pisze:

> [...]
    > pionowo.
    >
    > Da się coś z tym zrobić, żeby się ekran "przekręcał" czy to tak ma być?

    Tak ma być.

  • 3. Data: 2010-12-05 11:42:03
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Da się coś z tym zrobić, żeby się ekran "przekręcał" czy to tak ma być?

    Mi w ADWLauncherze się obraca wszystko, ale irytuje mnie (ot lekko
    przechylasz telefon poczas pisania esa i już ci się przestawia) i
    zablokowałem tę możliwość.

  • 4. Data: 2010-12-05 11:48:35
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Mi w ADWLauncherze się obraca wszystko, ale irytuje mnie (ot lekko
    > przechylasz telefon poczas pisania esa i już ci się przestawia) i
    > zablokowałem tę możliwość.

    Źle się wyraziłem, chodziło mi raczej o to, że podczas przesuwania menu, czy
    pisania czegoś np. w widgecie Fejsa potrafił się obrócic w najmniej
    oczekiwanym miejscu. A do tego w trybie landscape ikony i widgety są
    porozciągane i utrudnia to korzystanie. Więc IMHO to zbędna funkcja.

  • 5. Data: 2010-12-05 15:00:25
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

> [...]
    > jest
    > pionowo.
    >
    > Da się coś z tym zrobić, żeby się ekran "przekręcał" czy to tak ma

    TouchWiz tak ma, przy czym nie wiem jak jest we Froyo ale pewnie tak
    samo.
    Jak chcesz rotacji ekranów głównych to zainstaluj Launcher Pro. U mnie
    się to sprawdzało tylko w uchwycie samochodowym - wyłączenie nawigacji
    dawało poziomy pulpit i nie musiałem przekręcać głowy ;) Poza tą
    sytuacją rotacja pulpitów jest wnerwiająca.

    M.

  • 6. Data: 2010-12-05 16:18:11
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sun, 5 Dec 2010 16:00:25 +0100, Maciej Muran napisał(a):

    > TouchWiz tak ma, przy czym nie wiem jak jest we Froyo ale pewnie tak
    > samo.

    Owszem, we Froyo jest tak samo.

> [...]
    > dawało poziomy pulpit i nie musiałem przekręcać głowy ;) Poza tą
    > sytuacją rotacja pulpitów jest wnerwiająca.

    Wypróbuję więc Launchera, ale w sumie może macie rację..? :> Się okaże ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 7. Data: 2010-12-06 09:33:01
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Dziala Ci nawiga na tym gownie? U mnie gps lapie jak chce a jak chce to tez
    nie lapie, moze tez zlapac a przed zakretem zgubic na jakies 5 minut wiec
    raczej o trasie juz wiele nie powie. Jestem ciekaw, czy wszystkie tak maja,
    czy moj klasyfikuje sie na gwarancje ale jakos nie chce pozbywac sie
    sluchawki na tydzien.

    --
    pozdr

  • 8. Data: 2010-12-07 00:21:06
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik "G Nowak" <g...@g...com> napisał

    > Dziala Ci nawiga na tym gownie?

    Sugerujesz, że aparat którego używam jest gównem?

    M.

  • 9. Data: 2010-12-07 13:04:19
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Oczywiscie tak uwazam. Mialem go raz w reku zanim wydalem na niego sensowne
    pieniadze. Wtedy jeszcze nie bylo wiadomo, ze gps nie dziala, ksiazka
    telefoniczna nie umie szukac po substringu, ekran obraca sie kiedy zaspany
    probujesz wylaczyc budzik a 720p w aparacie to tak naprawde interpolowane
    480p. Jest jeszcze kilka problemow, o ktorych pewnie mozna przeczytac na
    forum xda. Czy moglbys mi powiedziec, czy Twoj egzemplarz ma nieco lepszy
    gps, czy tez gubi sygnal przy kazdej dobrej okazji (juz po zlapaniu fixa)?

    --
    Pozdr

  • 10. Data: 2010-12-07 21:33:45
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik "G Nowak" <g...@g...com> napisał
    > forum xda. Czy moglbys mi powiedziec, czy Twoj egzemplarz ma nieco
    > lepszy gps, czy tez gubi sygnal przy kazdej dobrej okazji (juz po
    > zlapaniu fixa)?

    Odbiornik GPS działa właściwie bez zarzutu. Natomiast przy Placu Unii
    Lubelskiej w W-wie prawie za każdym razem głupieje NE, zawsze w tym
    samym miejscu. Zdarza mu się to także częściej bez względu na pozycję
    ale po restarcie aplikacji sytuacja wraca do oczekiwanej normy.
    Podobne problemy miewałem na E71.
    Co do reszty właściwości - decydowałem się na zakup przez kilkanaście
    dni i w końcu kupiłem to gówno będąc świadomym jego wad, których dziś
    nie zauważam w swoim egzemplarzu. Ogólnie jestem zadowolony jeśli
    przyjmie się, że to komputer z funkcją GSM a nie odwrotnie :P

    M.