  • Data: 2010-12-21 11:29:44
    Temat: Re: analizator stanów logicznych
    Od: "wowa" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Dybkowski" <a...@4...pl> napisał w wiadomości
    news:iegoso$t9v$3@news.onet.pl...

    > Eeee, a jak z wyzwalaniem? Powiedzmy, że podglądam magistralę I2C (przy
    > magistrali 100kHz ten wynalazek na LPT powinien się wyrobić) - jak zacząć
    > zbieranie przebiegu od początku transmisji (zbocza START)?

    Przy czymś takim to, albo impuls wyzwalający na drugim kanale, albo start
    równo zkomunikacją. Jest tam cykliczny podgląd przebiegu ale u mnie nie
    działał dobrze. Ja mialem przebiegi nie okresowe więc i tak łapałem ręcznie
    :) Najkrótszy impuls mial ok 7us i bez problemu byl widoczny. System xp i
    komputer z wykopalisk :)
    Wojtek