  • Data: 2011-04-26 17:08:46
    Temat: Re: amortyzatory "ogólnego stosowania"
    Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-26 14:53, J.F. pisze:
    > Użytkownik "PeJot" <P...@o...pl> napisał w
    >
    > No ale przerobiles sprezyne na tlumik :-)

    W sprężynie gazowej jest zawór odpowiedzialny za większe tłumienie przy
    odbiciu niż przy kompresji, ale do moich potrzeb to tłumienie było za
    słabe. Dopiero po zalaniu olejem zaczęło toto tłumić. Eksperymentowałem
    też z tłumikami od widelców rowerowych - one się fajnie regulują, ale
    znowu cena była zaporowa.

    > Sa amortyzatory do pralek, ale to na mniejsza mase .. na fotelik dla
    > dzieci moze dobre.

    Amortyzatory do pralek ( hydrauliczne ) mają takie samo tłumienie przy
    kompresji jak i przy odbiciu.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem