  • 1. Data: 2009-01-24 12:32:11
    Temat: amortyzator skrętu R6 z 2002r
    Od: "Bob" <m...@p...onet.pl>

    Witam kolegów,
    zakupiłem w zeszłym roku r6 z 2002 i [pstanowiłem zakupić na ten rok amorek
    srętu. Nigdy wcześniej nie potrzbowałem takiego sprzętu dlatego proszę o
    jakieś uwagi które mogą mi się przydać przy zakupie. Co polecacie i jaki
    powienien być (jakie wymiary uniwersalnego), lepiej kupić oryginalny (cena
    ponad 1400 zł) czy może nie ma znaczenia i kupić jakiś zamiennik (nowe od
    350 zł firmy Hyper itp.) PS jeżeli ktoś ma i chce się pozbyć proszę o info
    na priv.

    Na co zwrócić uwagę przy zakupie np używanego oryginalnego?
    pozdrawiam
    Bob

  • 2. Data: 2009-01-24 13:36:10
    Temat: Re: amortyzator skrętu R6 z 2002r
    Od: "Muti" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Bob" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > oryginalny (cena ponad 1400 zł) czy może nie ma znaczenia i kupić jakiś
    > zamiennik (nowe od 350 zł firmy Hyper itp.) PS jeżeli ktoś ma i chce się

    Niewiem co rozumiesz pod określeniem orginalny, bo R6 02 nie miała orginanie
    amorka :)

    Kupuj nowy i wybieraj z firmi:
    ohlins/scotch
    hyperpro
    lsl

    gradacja cenowa - od najdroższego do najtańszego
    Na ulicy każdy da rade.

    pozdr.
    Muti