  • 1. Data: 2017-02-04 11:37:50
    Temat: aluminiowe cylinderki hamulcowe i przewody
    Od: k...@g...com

    Jeśli mam aluminiowe cylinderki hamulcowe to jakie sztywne przewody do nich sie
    montuje?
    Sprzedaja tylko miedziane. Ale czy mozna do aluminium podpiąć miedz?

  • 2. Data: 2017-02-04 12:43:29
    Temat: Re: aluminiowe cylinderki hamulcowe i przewody
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    <k...@g...com> wrote:
    > Jeśli mam aluminiowe cylinderki hamulcowe to jakie sztywne przewody do nich sie
    montuje?
    > Sprzedaja tylko miedziane. Ale czy mozna do aluminium podpiąć miedz?

    A od kiedy Ty przewody hamulcowe "podpinasz" do cylinderkow? :-)
    Pomiędzy przewodami a cylinderkami masz płyn hamulcowy... Chyba sobie
    ubzdurałeś jakieś elektrochemiczne bzdury :-))

  • 3. Data: 2017-02-04 13:02:12
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** pisze tak:

    > Jeśli mam aluminiowe cylinderki hamulcowe

    Chciałeś napisać aluminiowe zaciski hamulcowe.

    > to jakie sztywne przewody do nich sie montuje?

    stalowe może?

    > Sprzedaja tylko miedziane

    bo najłatwiej produkować.

    > Ale czy mozna do aluminium podpiąć miedz?

    niby nie ale tam nie będzie powietrza ani wody tylko płyn hamulcowy.

    --
    Piter

    Kia ma 7 lat gwarancji ale jak będzie jeździć po 30 latach?

  • 4. Data: 2017-02-04 13:23:37
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 4 Feb 2017 02:37:50 -0800 (PST), k...@g...com
    napisał(a):

    > Ale czy mozna do aluminium podpiąć miedz?

    A czemu nie?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2017-02-04 13:44:15
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 04 Feb 2017 12:02:12 GMT, PiteR napisał(a):

    > niby nie ale tam nie będzie powietrza ani wody tylko płyn hamulcowy.

    Od środka nie, ale od zewnątrz tak.
    Ale w sumie nie zauważyłem jakiś niekorzystnych efektów kontaktu
    miedzianego przewodu z aluminiowym zaciskiem.

    Ale już miedzianego smaru z aluminiowymi zaciskami to widziałem.

  • 6. Data: 2017-02-04 15:12:20
    Od: k...@g...com

    Chciaem napisac cylinderek hamulcowy. To hamulec bebnowy z tyłu.
    Sprzedają z żeliwa lub aluminium i zastanawiam sie co sie do nich podlacza. Jakie
    przewody?

    No bo przecież nie łączy sie Al z Cu.

    a jakie skutki z pasta miedziana. Przeciez ona jest tlusta i nie jest elekrolitem
    wiec nic nie powinno byc.
    Tak samo jak mosiężny czujnik do glowicy Al.

  • 7. Data: 2017-02-04 15:24:13
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Tomasz Pyra pisze tak:

    > Od środka nie, ale od zewnątrz tak.

    Czyli przeżre za dwa razy dłużej ;)

    --
    Piter

    Mind the gap

  • 8. Data: 2017-02-04 15:59:28
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 4 lutego 2017 15:24:18 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:

    > Czyli przeżre za dwa razy dłużej ;)
    >
    > --
    > Piter
    >
    > Mind the gap

    czyli co masz na myśli

  • 9. Data: 2017-02-04 18:37:56
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** pisze tak:

    > czyli co masz na myśli

    że jak by żarło to tylko z jednej strony nie z dwóch więc dwa razy
    wolniej.

    Ciekawe pytanie. Uważam, że do ameliniowych zacisków czy cylinderków
    dają stalowe przewody na pierwszy montaż a potem radź sobie pan sam.

    Zapytam przy okazji mastahę "mojego" mechanika. Podejrzewam, że zlewają
    na ew korozję i montują miedź.

  • 10. Data: 2017-02-04 18:45:04
    Od: k...@g...com

> [...]
    > dają stalowe przewody na pierwszy montaż a potem radź sobie pan sam.
    >
    > Zapytam przy okazji mastahę "mojego" mechanika. Podejrzewam, że zlewają

    Pewnie olewają bo zanim cos się stanie to rękojma minie i nie ich problem. Zresta
    nie ich auto yo co go to obchodzi.
    Ale ciekawe czy u siebie tak samo robią?