  • 11. Data: 2009-07-16 19:03:45
    Temat: Re: alternatywna do 7 trasa Olsztyn-Warszawa-Kraków
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    Tytus z Fabryki pisze:

    > Na na ki wój bedzies sie turlal do tego zapchanego i nudnego miasteczka ???
    > Sie chopie po okolicy rozejrzyj i winkielki potrenuj tam u Was...Jest gdzie
    > latac...

    Trochę za późno napisałeś ;)

    --
    Jarek Skórski
    Fazer 600 `02

  • 12. Data: 2009-07-17 05:20:46
    Od: n...@s...com

    On Thu, 16 Jul 2009 21:03:45 +0200, Jarek Skórski <j...@w...pl> wrote:

    >Trochę za późno napisałeś ;)

    jak juz zezarles precla to sie pochwal ktora droge wybrales i jak sie
    nia jechalo (chiba ze to byla s1 albo e77 ;) ).

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 13. Data: 2009-07-17 11:32:14
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    n...@s...com pisze:

    > jak juz zezarles precla to sie pochwal ktora droge wybrales i jak sie
    > nia jechalo (chiba ze to byla s1 albo e77 ;) ).

    Niestety nie dane mi było dojechać do Krakowa. Dzieciaki za późno
    wyjechały na obóz. Wyjazd z Olsztyna znacznie sie opóźnił. Wyjechaliśmy
    o 15. Ponieważ to pierwszy obóz moich chłopaków (5 i 7 lat), to po
    drodze było 11 postojów i setki telefonów. Pojechałem z Olsztyna przez
    Butryny do Wielbarka, stamtąd przez Pułtusk,Serock i Legionowo do
    Warszawy. Góra Kalwaria, Kozienice i ok 21 lądowanie w okolicach Zwolenia.
    Tam się zatrzymaliśmy. Na drugi dzień mieliśmy ochotę pozwiedzać trochę
    okolice Chęcin i Kielc. Niestety grzało tak paskudnie, ze jedynym
    rozwiązaniem było nie zsiadać z motocykla. Przelecieliśmy sobie ze
    Zwolenia do Ostrowca Świętokrzyskiego. Dalej św Krzyż, bokiem Kielce i
    Chęciny. Z Chęcin 7 do Radomia i stamtąd do Zwolenia. Wczoraj
    wróciliśmy-Zwoleń-Puławy-Dęblin-Ząbki-Warszawa. Zatrzymaliśmy się na
    chwilę na Płochocińskiej. Pomimo tego, iż żal lał się z nieba, Tyfus nie
    zaproponował nawet kropli wody. Pochwalił się za to 2 hądami. Jedną
    dwukołową, drugą czterokołową. Od niego przez Nieporęt i Nowy Dwór
    dobiliśmy do 7 i polecieliśmy do domku. Myślę, ze jak na pierwszy raz
    mojej żony, to i tak wystarczy.

  • 14. Data: 2009-07-17 11:35:00
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    Don Pedro pisze:

    > Odbij w Wawie na Pragę (dzielnicę ;) ), potem jedź wzdłuż Wisły na
    > Puławy. Droga taka sobie (momentami betonowe płyty) ale widoki warte
    > grzechu.

    Latałem tam sobie kilka razy. Fakt, widoki grzechu warte, szkoda tylko,
    że tak mało tej Wisły przy drodze.