  • 41. Data: 2010-04-17 17:15:57
    Temat: Re: alternatywa dla automapy
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    krzysiek82 pisze:

    > i dobrze, AM rządzi doceń starania programistów i używaj oryginału.
    > Chłopaki na prawdę się starają aby ich produkt był dobry, a cena i tak
    > nie jest jakaś z kosmosu w porównaniu z możliwościami.

    Ale jednak interfejs jest nieco zamotany. Ideałem jak dla mnie byłby TomTom.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 42. Data: 2010-04-17 17:39:43
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 17 Apr 2010 17:15:57 +0200, w <hqcjd7$l0h$1@news.dialog.net.pl>, "Marcin
    \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp> napisał(-a):

    > Ale jednak interfejs jest nieco zamotany.

    Włącz Menu Proste, będzie jak TT :).

  • 43. Data: 2010-04-17 19:20:30
    Od: Piotr Wasil <a...@n...www>

    "r...@k...pl" <r...@k...pl> napisał(a):

    >Większość wiosek w każdej jest pustą przestrzenią. I długo, bardzo, bardzo,
    >bardzo długo jeszcze będzie.

    Nie w kazdej :P

    --
    -- Moje podróże -- http://www.piotrwasil.com

  • 44. Data: 2010-04-17 19:37:30
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2010-04-15 19:52, ToMasz pisze:
> [...]
    > nawigacja twierdziła ze "tnę" na przełaj przez pole. Już chciałem kupić
    > aktualizaje.. ale okazało sie ze ona jest na rok, ale nie od dziś, tylko
    > od wygaśniecia poprzedniej. nie podoba mi sie to.
    > Poradźcie proszę jak to jest z innymi programami do nawigacji dla
    > windowsa moblie. Który ma podobne pokrycie do automapy, jak jest z
    > zakupem(cena) i aktualizacjami. tak prawdę mówiąc to stara automapa by
    > mi pasowała, gdyby nie fakt ze akurat teraz mamy boom na budowę dróg...
    >
    > ToMasz
    >
    > PS jakiś taki zboczony jestem, ze jak mogę, to nie używam piratów.
    No to możesz popróbować dogadać się z Navigonem
    http://www.navigon.com/portal/int/produkte/navigatio
    nssoftware/mobile_navigator_windows_mobile_region.ht
    ml
    Wersja Try&Buy - działa przez 30 dni.
    Mapy dołączone do tej wersji nie są najnowsze (OIDP mają pół roku
    opóźnienia).
    Sam program może troszkę razić (człowieka wychowanego na AM) prostotą
    interfejsu, ale w trasie się sprawdza - warto wiedzieć jak jechać, a nie
    podziwiać architekturę i milion kolorowych ozdobników na ekranie...
    Wadą jest brak obrysów budynków (w większych miastach się przydaje),
    choć adresy znajduje.

    Aktualizacja map - Navigon Fresh przez 2 lata co 3 miesiące masz
    aktualizację - od daty wykupienia.

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 45. Data: 2010-04-18 15:08:43
    Od: cranky <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 17 Apr 2010 19:37:30 +0200, Wojciech Smagowicz [ZIWK] napisał(a):

> [...]
    > choć adresy znajduje.
    >
    > Aktualizacja map - Navigon Fresh przez 2 lata co 3 miesiące masz

    Kupiłem Navigona 1300 i od 4 miesiecy pokazuje mi że najnowsza wersja to 4
    kwartał 09 (na piratach są już 2 kw. 2010)! Ładna i przyjazna navigacja ale
    cos chyba pomyliłes z ta aktualizacją.
    PS Nic tak nie leczy ze "zboczeń" (nie pirat) jak kupno orginału.

  • 46. Data: 2010-04-18 17:45:21
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2010-04-18 15:08, cranky pisze:

    > Kupiłem Navigona 1300 i od 4 miesiecy pokazuje mi że najnowsza wersja to 4
    > kwartał 09 (na piratach są już 2 kw. 2010)! Ładna i przyjazna navigacja ale
    > cos chyba pomyliłes z ta aktualizacją.
    A czy w zestawie był kod do Navigon Fresh?
    Bo OIDP Navigon z tym modelem go standardowo nie daje :( tylko z
    wyższymi. Do twojego można go dokupić oddzielnie.
    Za 99EUR na 2 lata masz spokój.

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 47. Data: 2010-04-21 12:05:04
    Od: Jerry <j...@g...com>

    Nic nie mówicie o Garminie, a to też bardzo dobra nawigacja. Używam
    wersji na Symbiana i zwiódł mnie tylko raz (próba znalezienia małej
    wioski w centrum Polski - kilka chałup na krzyż...). Innym razem
    jednak wygrał pojedynek z Automapą - jechaliśmy ze znajomymi do
    jakiejś zapadłem wiochy w górach - Garmin podprowadził mnie pod dom
    gospodarzy, gdzieś na skraju tej miejscowości, Automapa kolegi
    zaprowadziła go tylko do środka wsi i biednego musiałem telefonem
    naprowadzać :)

  • 48. Data: 2010-04-21 14:25:26
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 21 Apr 2010 03:05:04 -0700 (PDT), Jerry napisał(a):

> [...]
    > gospodarzy, gdzieś na skraju tej miejscowości, Automapa kolegi
    > zaprowadziła go tylko do środka wsi i biednego musiałem telefonem

    Tutaj jest sprawa nieco skomplikowana - o ile Automapa określa zarówno
    program jak i mapę, o tyle Garmin to tylko "platforma" wyświetlania map.
    Taki City Navigator doprowadzi niemal wszędzie, ale czasami po drogach
    gruntowych i osiedlach. GPMapa (niestety już praktycznie "martwa")
    doprowadzi nie wszędzie, ale za to dobrymi drogami.
    Sam miałem sytuację kiedy Garmin (a dokładniej GPMapa Topo) mnie
    doprowadził nie pod schronisko a jakieś 2 km od niego. Te 2 km pokonałem
    na rowerze w śniegu :) Tak to jest jak się nie zweryfikuje adresacji
    mapy w wiosce z mapą papierową albo przynajmniej z mapą turystyczną typu
    Topo100.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138