    From: cranky <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: alternatywa dla automapy
    Date: Sun, 18 Apr 2010 15:08:43 +0200

    Dnia Sat, 17 Apr 2010 19:37:30 +0200, Wojciech Smagowicz [ZIWK] napisał(a):

    > No to możesz popróbować dogadać się z Navigonem
    > http://www.navigon.com/portal/int/produkte/navigatio
    nssoftware/mobile_navigator_windows_mobile_region.ht
    ml
    > Wersja Try&Buy - działa przez 30 dni.
    > Mapy dołączone do tej wersji nie są najnowsze (OIDP mają pół roku
    > opóźnienia).
    > Sam program może troszkę razić (człowieka wychowanego na AM) prostotą
    > interfejsu, ale w trasie się sprawdza - warto wiedzieć jak jechać, a nie
    > podziwiać architekturę i milion kolorowych ozdobników na ekranie...
    > Wadą jest brak obrysów budynków (w większych miastach się przydaje),
    > choć adresy znajduje.
    >
    > Aktualizacja map - Navigon Fresh przez 2 lata co 3 miesiące masz
    > aktualizację - od daty wykupienia.

    Kupiłem Navigona 1300 i od 4 miesiecy pokazuje mi że najnowsza wersja to 4
    kwartał 09 (na piratach są już 2 kw. 2010)! Ładna i przyjazna navigacja ale
    cos chyba pomyliłes z ta aktualizacją.
    PS Nic tak nie leczy ze "zboczeń" (nie pirat) jak kupno orginału.