  • Data: 2017-01-31 23:44:12
    Temat: Re: alternatywa dla RasPi z SATA
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-01-31 o 15:41, HF5BS pisze:

    > Użytkownik "Adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:o6q6vi$gj1$1@usenet.news.interia.pl...
    >> Aczkolwiek wolałbym:
    >> http://allegro.pl/unitek-y-3322-konwerter-mostek-usb
    -3-0-ide-sata-3-i6196733724.html?bi_s=ads&bi_m=p5&bi
    _c=138597

    > Moja taniocha przenosi, tylko, że nie każdy program umie się przez to
    > przecisnąć, większość zwraca błąd po próbie odczytu.
    > Natomiast, moja taniocha, ma dość niesympatyczny błąd, ale muszę zrobić
    > próbę, czy da się to wykorzystać - pod DOSem nie przenosi... błędów
    > odczytu, trafienie na taki sektor zawsze jest widziane jako powodzenie,
    > wraz z możliwością odczytu tego, co się "odczytało". Pod XP błędy
    > wykrywa normalnie.
    > Jest jeszcze problem, gdy w komputer wetknięte są inne urzadzenia USB,
    > nie zawsze wtedy adapter jest widoczny.
> [...]
    ata-ata-ide-i6677918472.html

    Też mam dokładnie taki sam komplet, tyle, że firmowany przez Uniteka.
    Ładnych parę lat temu zapłaciłem za niego ok. 150 zł. brutto jeśli nie
    więcej.
    Ale bydlak nie przenosi SMARTa. Próbowałem pod Win XP, pod Win7, pod
    kilkoma linuksami.

    Może to jest związane z jakimiś licencjami? Tanie badziewie ma hm... w
    głębokim poważaniu licencje, więc obsługuje pełny protokół. A znane
    firmy muszą coś obcinać.
    Analogicznie do TV, stacjonarnych DVD czy innych odtwarzaczy. Tanie
    badziewie wszystko łyka, mając w d... licencje, natomiast jakieś JVC czy
    Sharpy tylko kilka formatów umieją.

    A gdzie ja mam te różne licencje, to nie będę pisał ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam