  • Data: 2017-02-01 14:26:53
    Temat: Re: alternatywa dla RasPi z SATA
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

    > Też mam dokładnie taki sam komplet, tyle, że firmowany przez Uniteka.
    > Ładnych parę lat temu zapłaciłem za niego ok. 150 zł. brutto jeśli nie
    > więcej.
    > Ale bydlak nie przenosi SMARTa. Próbowałem pod Win XP, pod Win7, pod
    > kilkoma linuksami.

    Spróbuj jeszcze smartctl -d usbjmicron (u mnie bez powodzenia, mimo że ten
    mój też ma chip jmicron).

    > Może to jest związane z jakimiś licencjami? Tanie badziewie ma hm... w
    > głębokim poważaniu licencje, więc obsługuje pełny protokół. A znane
    > firmy muszą coś obcinać.

    Ja raczej widziałbym jakąś inteligentniejszą obsługę dysku w tych
    droższych kontrolerach oraz pełne pass-through w tych tańszych. Ten
    droższy, który mam, sam zarządza zasilaniem dysku, więc jakieś polecenia
    musi do niego słać.

    --
    http://www.chmurka.net/