  • Data: 2004-01-28 00:26:19
    Temat: Re: allegro ucieklo do GTS :)
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl> napisał w
    wiadomości news:bv6ukm$khi$1@zeus.polsl.gliwice.pl...
    > zdaje mi sie, ze GTS najbardziej zarobil na akcji tpsa :)
    > Ciekawi mnie czy z tego powodu przybyl im choc jeden klient na polpaka czy
    > GTS dalo wszystkim taka oferte ze nie bylo sensu sie zastanawiac nad tpsa.
    > W kazdym razie, ciesza mnie ich niepowodzenia, oby tak dalej ;)

    hehehe
    przyznam ciekawie by wyszlo bdyby tak, moze nie wszyscy, ale wiekszosc
    przeniosla sie wszedzie tylko nie do tpnetu, dodatkowo "wszyscy inni"
    zrobiliby akcje a'la tpsa :-)
    blekitna linia zrobilaby sie purpurowa a neostradowicze wyniesliby "lokalne
    wladze" tpsa na taczkach ;-) rozmazylem sie ... ale to byloby ciekawe :-)

    --
    Adam Paluch <adam(at)bluu.net>
    bluuu.NET, Sosnowiec