  • Data: 2004-01-28 10:04:17
    Temat: Re: allegro ucieklo do GTS :)
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <comnet@[nospam.]cn.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik: Zbigniew Sikora <z...@h...net.pl> napisal:

    > GTS poszerzy sobie pasmo do Tepsy. Cechą takich operatorów są
    > możliwości nacisku na TP SA i zdolnośći negocjacji cen, jakich nie
    > posiadają mali operatorzy. Ja zamieniłem swoje styki z Polpakiem na
    > tranzyt przez GTS i jestem więcej niż zadowolony.

    Nie sądze żeby GTS miał jakikolwiek nacisk na TP S.A. Pamiętam wiele
    przypadków kiedy to Netia się użerała z TP S.A. i pomimo tego że jest duża i
    ważna firmą miała i zapewne ma problemy z monopolistą.
    Monopolista to ktoś taki kto dyktuje warunki i nie koniecznie musi zgadzać
    się na negocjacje. TP S.A. w większości przypadków stawia warunki a nie je
    negocjuje.

    --

    Jaroslaw Druzbinski
    art. 54 Konstytucji RP "Kazdemu zapewnia sie wolnosc wyrazania