  • 71. Data: 2011-08-17 09:46:20
    Temat: Re: alchemicy z ABW
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    W dniu 2011-08-17 11:42, J.F. pisze:

    > Albo "mam zapisane w drugim komputerze .. ale jego zarekwilowaliscie".
    >
    > Ewentualnie "haslo bylo XXXX. Jesli nie dziala to znaczy ze zepsuliscie,
    > bedziecie bulic za naprawe" :-)
    >
    > Mozna sie tez poznecac haslami typu ".kropka", "trzyminusy", "Noihuj".

    W stresie można zapomnieć własne nazwisko, co dopiero jakieś tam hasło. :)
    Szczególnie, jak weszli "nie wiadomo dlaczego", co się naszym służbom
    zdarza całkiem często.
    K.

  • 72. Data: 2011-08-20 11:20:53
    Od: Adam <b...@a...pl>

    W dniu 2011-08-17 11:46, John Smith pisze:

    > W stresie można zapomnieć własne nazwisko, co dopiero jakieś tam hasło. :)
    > Szczególnie, jak weszli "nie wiadomo dlaczego", co się naszym służbom
    > zdarza całkiem często.

    Oj tam, czasami nie te drzwi wyważą... :>

  • 73. Data: 2011-10-03 21:21:35
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2011-08-11 22:33, Mirek pisze:

    > Pewnie będzie jak z tym wykrywaczem substancji wybuchowych, który tylko
    > udawał, że działa.
    :) Czytałem kiedyś o misji rosyjskiej sondy. Rosjanie zbudowali
    urządzenie do wykrywania życia, które to miało być umieszczone w
    sondzie. Jakiś "genialny" naukowiec rosyjski postanowił na próbę włączyć
    to urządzenie na łące, by sprawdzić co wykryje. No i na łące nie
    stwierdzono śladów życia:))