  • 61. Data: 2011-08-16 09:03:07
    Temat: Re: alchemicy z ABW
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 16.08.2011 10:54, Waldemar Krzok pisze:
    > Najlepszy jest majzel :-). A Poza tym na przykad takie co: Kasujesz
    > wszystko co na dysku. Uruchamiasz linuxa z USB lub CD, swap w RAMie.
    > Masz programik (albo go piszesz, SED też wystarczy)
    man shred

    Michoo

  • 62. Data: 2011-08-16 09:34:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.08.2011 20:19, Zbynek Ltd. pisze:

    > Wg wielu policjantów niepodporządkowanie się ich wymyślnym rozkazom
    > jest karalne.

    Na własne uszy słyszałem orzeczenie sądu, w którym jaśnieoświecony sąd
    stwierdził, że nawet bezprawne żądania (i to niekoniecznie policji)
    należy wykonywać, bo ich niewykonanie "zaognia sytuację".

    Cóż, pozostaje mieć nadzieję, że kurwie która tak kupczy prawem ktoś
    kiedyś w ciemnym rogu złoży jakieś "bezprawne żądanie" i szmata wyląduje
    na ojomie z traumą i hivem (marzenia... złego diabli nie biorą...).

  • 63. Data: 2011-08-16 09:49:59
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w
    wiadomości news:9aupi6F9ovU1@mid.uni-berlin.de...
    > Najlepszy jest majzel :-). A Poza tym na przykad takie co: Kasujesz
    > wszystko co na dysku. Uruchamiasz linuxa z USB lub CD, swap w RAMie. Masz
    > programik (albo go piszesz, SED też wystarczy), który akwiruje wszystko,
    > co się da na dysku w trybie RAW, zapisuje 5A5A do oporu, następnie kasuje
    > i pisze A5A5. To tak parę razy, nie zapomnieć o flaszowaniu. Powyższe
    > wystarczy na pełną paranoję ;-)

    I żeby to powyższe zrobiło się samo pomiędzy godziną 6:13.22 po usłyszeniu
    strzału w zamek drzwi mieszkania, a 6:13.29 czyli zakajdankowaniu :)

    Michał

  • 64. Data: 2011-08-16 10:19:20
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    IMHO Device drivers for Microsoft Windows and drivers for Linux based
    systems.

  • 65. Data: 2011-08-16 10:50:20
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    W dniu 2011-08-16 11:34, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    > kiedyś w ciemnym rogu złoży jakieś "bezprawne żądanie" i szmata wyląduje
    > na ojomie z traumą i hivem (marzenia... złego diabli nie biorą...).

    W tak zwanym NORMALNYM kraju, nie trzeba mieć takich marzeń.
    W bezsilności obywatelskiej cofnęliśmy się do PRLu. Wtedy,
    Milicji Obywatelskiej też można było "skoczyć".
    K.

  • 66. Data: 2011-08-16 11:27:58
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 16.08.2011 11:49, schrieb Michał Lankosz:
> [...]
    >
    > I żeby to powyższe zrobiło się samo pomiędzy godziną 6:13.22 po
    > usłyszeniu strzału w zamek drzwi mieszkania, a 6:13.29 czyli

    Na to pomaga tylko majzel i młotek pod ręką.

    Waldek

  • 67. Data: 2011-08-16 16:16:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.08.2011 13:27, Waldemar Krzok pisze:

    > Na to pomaga tylko majzel i młotek pod ręką.

    Albo sterowanie głosem ;)

    "Komputer! Autodestrukcja!"

    A szczęśliwcy mogli by zakrzyknąć:

    "Talon! Intruzi!" ;->

  • 68. Data: 2011-08-16 18:59:03
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Q napisał:
    > Co do niepodania hasla, to zadzwonie do niego i poprosze o konkrety.

    Dodaj jeszcze pytanie, jak zareaguje na "no żesz ku.... zapomniałem" :-)

  • 69. Data: 2011-08-17 09:42:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 16 Aug 2011 13:27:58 +0200, Waldemar Krzok napisał(a):
    > Na to pomaga tylko majzel i młotek pod ręką.

    Czasy takie ze dysk mozna sobie na zamku powiesic :-)

    CD przechowywac w mikrofalowce, podlaczonej pod alarm .. i ups :-)

    J.

  • 70. Data: 2011-08-17 09:42:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 16 Aug 2011 20:59:03 +0200, Maciek napisał(a):

    > Dodaj jeszcze pytanie, jak zareaguje na "no żesz ku.... zapomniałem" :-)

    Albo "mam zapisane w drugim komputerze .. ale jego zarekwilowaliscie".

    Ewentualnie "haslo bylo XXXX. Jesli nie dziala to znaczy ze zepsuliscie,
    bedziecie bulic za naprawe" :-)

    Mozna sie tez poznecac haslami typu ".kropka", "trzyminusy", "Noihuj".

    J.