  • Data: 2015-01-13 20:59:29
    Temat: Re: akumulatory do UPS
    Od: janusz_k <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-13 o 19:55, Marek pisze:

    > A kto każe go głęboko rozładowywać? Ustawia się dowolny usbwoltomierz i
    > system kontroluje kiedy ma się zamknąć.
    A ty sądzisz że ups-y służą tylko do podtrzymywania kompa?

    > Mi działa dobrze 4 rok i jestem bardzo zadowolony. Nie widzę nic
    > kiepskiego.
    Bo go prawie nie używasz, u mnie podtrzymuje mi całe światło w domu,
    wszystkie na stałe włączone małe urządzenia typu routery,wzm antenowe,
    zegary,
    pompę wody, pompy obiegowe co, kominka, lodówkę no i oczywiście
    komputery. A jak mi prąd wyłączają jak robią remonty to go nie ma i 10
    godzin, i co mam lodówkę rozmrozić albo być bez wody? więc bywało że aku
    rozładowywały się prawie całkowicie.

    --
    Pozdr

    Janusz_K