  • Data: 2013-07-13 23:40:26
    Temat: Re: akumulatorki a aparat fotograficzny
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Desoft,

    Saturday, July 13, 2013, 11:30:11 PM, you wrote:

    > Bo aparat przy połowie pojemności zgłasza: "zmień baterie"

    To znaczy, że jednak to nie połowa pojemności... Po wyjęciu z aparatów
    wkładam do ładowarki, ustawiam rozładowanie i w najgorszym przypadku
    po pół godzinie wszystkie już się ładują. Potem 3 godziny ładowania i
    do rezerwy, bo w aparacie są poprzednie rezerwowe.

    > Mam cztery komplety. Ale możliwość ładowania jest zwykle wieczorem.

    I udaje Ci się zużyć 4 komplety w jeden dzień? Ja nie potrafię :(

    --
    Best regards,
    RoMan