  • 71. Data: 2014-02-07 11:06:04
    Temat: Re: akumulator rozładowany do zera
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marek napisał:

    > Expert został namierzony w realu, niestety to realna postać była...

    Ktoś się spodziewał, że cała ta twórczość ulęgła się sama z nadgniłych
    pakietów TCP, które pobłądziły między routerami i nigdy nie dotarły do
    miejsca przeznaczenia? Nie sądzę. Postać realna, z krwi i kości, można
    nawet zdjęcia obejrzeć -- są na Naszej Klasie. Ale ten realny Expert
    nie jest tym samym, co Expert usenetowy. To "podmiot liryczny", można
    rzec. Natomiast drobiowaty nikogo nie udaje -- on taki jest.

    Jarek

    --
    -- Jestem przekonany, mój Szwejku, że skończycie kiedyś najpaskudniej
    w świecie. Ciągle jeszcze nie wiem, czy udajecie wielkiego bałwana,

  • 72. Data: 2014-02-07 18:51:27
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

    > Oj, Zaciek też namierzony - odwiedził go Komitet Zniczowy...
    > Identyfikator jest namierzony dość dokładnie. Ale chyba najciekawszym
    > przypadkiem jest Arnold Buzdygan, który okazał się rzeczywisty do
    > imienia i nazwiska włącznie.

    Łącznie z postanowieniem o czasowym...

    I znów bezprawnie przetwarzasz!

    --
    Darek

  • 73. Data: 2014-02-08 22:50:33
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" <d...@n...pl>

    > Oj, naiwny, naiwny jako dzieciątko... Kto ma się nauczyć - trolle?
    > Przecież trolle są niereformowalne - prościej toto olać po torze
    > parabolicznym (ciepłym i pienistym!)
    > --
    > Weź się najpierw dowiedz co to znaczy trol

    Może popatrz w lusterko?

    Nyce Guy (Sawek Duchnowski), Expierd... Wrzuć w Googla - dostaniesz
    kwintesencję trolla. Ja ich pamiętam - ty zapewnie w życiu o nich nie
    słyszałeś. Ile lat w sieci jesteś?

    --
    Darek

    P.S. Obecne trolle Expierdowi to pięty lizać mogą - bo tyłka niegodne -
    zacząć organizować szkołę wyższą ze wsparciem funduszy unijnych tylko na
    podstawie głupich tekstów w sieci to naprawdę wyczyn!

    --
    Jak już tyle czasu korzystasz z tej "sieci" to powinieneś wiedzieć, że
    trolowanie to nie nieumiejętność pisania.

    A Experta to ja poznałem osobiście w okolicach 1995.

  • 74. Data: 2014-02-08 23:07:34
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl>

> [...]
    >
    > Ten jeden wygląda mi na naturszczyka (co poniekąd jest zaprzeczeniem
    > trolla). Osobniki o podobnej konstrukcji psychicznej spotyka się czasem
    > w naturze, jest to typ ogólnie znany -- i też wszyscy starają się uwolnić
    > od ich towarzystwa. Do internetu na szczęście trafiają rzadko. Własciwie
    > to ja drugiego takiego nie spotkałem nigdy.
    >
    > Jarek
    >
    > PS
    > Drobiowe cytowanie, to chyba pomysł Baby Nagiej. To było jakieś dziesięć
    > lat temu -- co warto przypomnieć, żeby ktoś nie myślał, że jakieś kogutki

    Tyle lat ?! Opowiedz nam o tym...

  • 75. Data: 2014-02-20 23:36:58
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Expert, Baba Naga, Stokrotka, Kolina, a także tutejszy identyfikator,

    Dwaj pierwsi są jak najbardziej realnymi postaciami - pierwszy, to Dariusz
    S. (telefon i adres znane), będący tłumaczem przysięgłym, drugi zaś, to
    nomen-omen szczerze zainteresowany elektroniką studenciak o twarzy gołowąsa
    (tak wyglądał na ostatniej fotografii jaką widziałem) i mocno chuchrowaty
    (nie wiem, jaki jest teraz), występujący pod pseudonimamy Baba Naga, Bonik
    Kujany, ale też złapany został przeze mnie jako Konik Bujany, nie wiem, czy
    i nie Omlet, albo pod prawdziwym (też znane) nazwiskiem Piotr T. Jeszcze
    jakieś ksywki chyba były, ale nie chce mi się przez archiwum teraz
    przedzierać.

    > Drobiowe cytowanie, to chyba pomysł Baby Nagiej. To było jakieś dziesięć
    > lat temu -- co warto przypomnieć, żeby ktoś nie myślał, że jakieś kogutki
    > są zdolne by coś nowego wymyśleć.

    I oczywiście wpierdzielał się z tym pierdolonym (sory, historia jego
    trolowania usprawiedliwia to słowo) HTML-em, że to ponoć nowocześnie, czy
    jak to tam było... Imię i nazwisko pewnego trola z p.r.w. kryjącego się pod
    pseudomimem zaczynającym się na SQL, też mi się udało namierzyć - Robert D.
    (nazwisko i tu znane..., a mieszka chyyyba gdzieś na Ursynowie i jest
    fotografem).

    PS Ja sam też nie jestem święty, wiem :) Ale chociaż staram się poprawić...

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 76. Data: 2014-02-20 23:39:47
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości
    > A Experta to ja poznałem osobiście w okolicach 1995.

    Tego z NIE-Śląska? :)

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

    ---