  • 61. Data: 2014-02-06 00:19:52
    Temat: Re: akumulator rozładowany do zera
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 5 lutego 2014 23:54:47 UTC+1 użytkownik Jawi napisał:

    > Czy Ty baranie wsiowy musisz cytować polowe usenetu?
    >
    > Nawet popierdolony gógiel daje możliwość edycji przed wysyłką! A nie
    >
    > ukrywanie tego co wysyłasz, Ty nawet nie wiesz na co odpowiadasz

    Możesz mnie w pompę cmoknąć.

  • 62. Data: 2014-02-06 03:56:04
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik John Kołalsky napisał:

    > Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" <d...@n...pl>

    > Oj, naiwny, naiwny jako dzieciątko... Kto ma się nauczyć - trolle?
    > Przecież trolle są niereformowalne - prościej toto olać po torze
    > parabolicznym (ciepłym i pienistym!)
    > --
    > Weź się najpierw dowiedz co to znaczy trol

    Może popatrz w lusterko?

    Nyce Guy (Sawek Duchnowski), Expierd... Wrzuć w Googla - dostaniesz
    kwintesencję trolla. Ja ich pamiętam - ty zapewnie w życiu o nich nie
    słyszałeś. Ile lat w sieci jesteś?

    --
    Darek

    P.S. Obecne trolle Expierdowi to pięty lizać mogą - bo tyłka niegodne -
    zacząć organizować szkołę wyższą ze wsparciem funduszy unijnych tylko na
    podstawie głupich tekstów w sieci to naprawdę wyczyn!

  • 63. Data: 2014-02-06 07:18:12
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 05.02.2014 23:55, J.F pisze:

    > Hm, jestes pewien ? Nazwa sugeruje ze "ladowanie" odbywalo sie na sucho,
    > wiec po co plukac i suszyc ?
    >
    > Hm, a moze i gdzies tam na poczatku jest jakas mokra pasta ...

    Ta nazwa chyba pochodziła od tego, że chociaż "suchy" to już "naładowany".

    Coś liofilizowana żywność. Wystarczy dolać wody i można jeść ;-)

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 64. Data: 2014-02-06 11:11:22
    Od: "AdamS" <a...@p...onet.eu>

    Użytkownik "J.F" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Hm, jestes pewien ? Nazwa sugeruje ze "ladowanie" odbywalo sie na sucho,
    > wiec po co plukac i suszyc ?
    > Hm, a moze i gdzies tam na poczatku jest jakas mokra pasta ...
    > J.

    Po formowaniu w roztworze kwasu siarkowego płukanie usuwa
    elektrolit a suszenie wodę co zapobiega samorozładowaniu i korozji
    w czasie długiego przechowywania.
    Po zalaniu elektrolitem akumulator był w stanie naładowania
    gotowy do normalnej eksploatacji.

  • 65. Data: 2014-02-06 16:49:20
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 06.02.2014 o 03:56 Dariusz K. Ładziak
    <d...@n...pl> pisze:

    > Nyce Guy (Sawek Duchnowski), Expierd... Wrzuć w Googla - dostaniesz
    > kwintesencję trolla. Ja ich pamiętam - ty zapewnie w życiu o nich nie
    > słyszałeś. Ile lat w sieci jesteś?

    Experta pamiętam, w porównaniu do drobiu przynajmniej dobrze
    cytował i nie wchodził w tematy polityczne.

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 66. Data: 2014-02-06 22:59:07
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik janusz_k napisał:

    > Experta pamiętam, w porównaniu do drobiu przynajmniej dobrze
    > cytował i nie wchodził w tematy polityczne.

    Mój szanowny imiennik, Expierdem zwany, to w ogóle było zjawisko na
    skalę światową - troll, któremu udało się wkręcić ludzi w realne
    tworzenie bodajże jakiejś szkoły wyższej, czy co on tam namotał...
    Syntetyczne brylanty tego co to danych przetwarzać nie wolno to pikuś
    przy Expierdzie.

    --
    Darek

  • 67. Data: 2014-02-06 23:08:59
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 06.02.2014 o 22:59 Dariusz K. Ładziak
    <d...@n...pl> pisze:

> [...]
    > tworzenie bodajże jakiejś szkoły wyższej, czy co on tam namotał...
    > Syntetyczne brylanty tego co to danych przetwarzać nie wolno to pikuś
    Ja na grupy trafiłem późno, experta już niewiele czytałem ale chyba jego
    jeden z ostatnich pomysłów to była ciemnia robiona za pomocą czarnej
    żarówki :)
    Teraz juz takich trolli z fantazją nie ma :(

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 68. Data: 2014-02-07 00:00:00
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan janusz_k napisał:

    > Experta pamiętam, w porównaniu do drobiu przynajmniej dobrze cytował
    > i nie wchodził w tematy polityczne.

    Expert, Baba Naga, Stokrotka, Kolina, a także tutejszy identyfikator,
    to najprawdopodobniej wirtualne kreacje. Tacy ludzie w realnym świecie
    potrafią zupełnie nie wyróżniać się z otoczenia. Nie zdziwiłbym się,
    gdyby Stokrotką okazał się być miły starszy pan spotkany w warzywniaku,
    z którym można całkiem ciekawie porozmawiać.

    Ten jeden wygląda mi na naturszczyka (co poniekąd jest zaprzeczeniem
    trolla). Osobniki o podobnej konstrukcji psychicznej spotyka się czasem
    w naturze, jest to typ ogólnie znany -- i też wszyscy starają się uwolnić
    od ich towarzystwa. Do internetu na szczęście trafiają rzadko. Własciwie
    to ja drugiego takiego nie spotkałem nigdy.

    Jarek

    PS
    Drobiowe cytowanie, to chyba pomysł Baby Nagiej. To było jakieś dziesięć
    lat temu -- co warto przypomnieć, żeby ktoś nie myślał, że jakieś kogutki
    są zdolne by coś nowego wymyśleć.

    --
    -- Szwejku, Jezus Maria, Himmelherrgott, ja was zastrzelę, bydlę jedno,
    ośle, kretynie, gówniarzu jeden! Czy można być takim bałwanem?

  • 69. Data: 2014-02-07 09:38:07
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 7 Feb 2014 00:00:00 +0100, Jarosław
    Sokołowski<j...@l...waw.pl> wrote:
    > Expert, Baba Naga, Stokrotka, Kolina, a także tutejszy
    identyfikator,
    > to najprawdopodobniej wirtualne kreacje. Tacy ludzie w realnym
    świecie

    Expert został namierzony w realu, niestety to realna postać była...

    --
    Marek

  • 70. Data: 2014-02-07 09:47:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marek,

    Friday, February 7, 2014, 9:38:07 AM, you wrote:

    > Expert został namierzony w realu, niestety to realna postać była...

    Oj, Zaciek też namierzony - odwiedził go Komitet Zniczowy...
    Identyfikator jest namierzony dość dokładnie. Ale chyba najciekawszym
    przypadkiem jest Arnold Buzdygan, który okazał się rzeczywisty do
    imienia i nazwiska włącznie.

    --
    Best regards,
    RoMan