  • Data: 2014-02-07 00:00:00
    Temat: Re: akumulator rozładowany do zera
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan janusz_k napisał:

    > Experta pamiętam, w porównaniu do drobiu przynajmniej dobrze cytował
    > i nie wchodził w tematy polityczne.

    Expert, Baba Naga, Stokrotka, Kolina, a także tutejszy identyfikator,
    to najprawdopodobniej wirtualne kreacje. Tacy ludzie w realnym świecie
    potrafią zupełnie nie wyróżniać się z otoczenia. Nie zdziwiłbym się,
    gdyby Stokrotką okazał się być miły starszy pan spotkany w warzywniaku,
    z którym można całkiem ciekawie porozmawiać.

    Ten jeden wygląda mi na naturszczyka (co poniekąd jest zaprzeczeniem
    trolla). Osobniki o podobnej konstrukcji psychicznej spotyka się czasem
    w naturze, jest to typ ogólnie znany -- i też wszyscy starają się uwolnić
    od ich towarzystwa. Do internetu na szczęście trafiają rzadko. Własciwie
    to ja drugiego takiego nie spotkałem nigdy.

    Jarek

    PS
    Drobiowe cytowanie, to chyba pomysł Baby Nagiej. To było jakieś dziesięć
    lat temu -- co warto przypomnieć, żeby ktoś nie myślał, że jakieś kogutki
    są zdolne by coś nowego wymyśleć.

    --
    -- Szwejku, Jezus Maria, Himmelherrgott, ja was zastrzelę, bydlę jedno,
    ośle, kretynie, gówniarzu jeden! Czy można być takim bałwanem?