  • Data: 2014-02-07 11:06:04
    Temat: Re: akumulator rozładowany do zera
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Marek napisał:

    > Expert został namierzony w realu, niestety to realna postać była...

    Ktoś się spodziewał, że cała ta twórczość ulęgła się sama z nadgniłych
    pakietów TCP, które pobłądziły między routerami i nigdy nie dotarły do
    miejsca przeznaczenia? Nie sądzę. Postać realna, z krwi i kości, można
    nawet zdjęcia obejrzeć -- są na Naszej Klasie. Ale ten realny Expert
    nie jest tym samym, co Expert usenetowy. To "podmiot liryczny", można
    rzec. Natomiast drobiowaty nikogo nie udaje -- on taki jest.

    Jarek

    --
    -- Jestem przekonany, mój Szwejku, że skończycie kiedyś najpaskudniej
    w świecie. Ciągle jeszcze nie wiem, czy udajecie wielkiego bałwana,