  • Data: 2011-03-07 23:23:32
    Temat: Re: akumulator centra
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sth" <k...@l...vk> napisał w wiadomości
    news:il3ljg$gfe$1@inews.gazeta.pl...

    > ale jak sie upierac?

    Najpierw prezentacja aserywności, stanowczo wyłożyć, że nie zgadzasz się z
    przypisaniem Tobie winy za bubel, bo nie Ty go oszczędnościowo produkowałeś.
    Ja klarowałem tak przez pół godziny gościowi, aż mu się znudziło, kazał
    napisać pismo do producenta, że może zmienić jego decyzję.
    No i zmienili, co prawda nadal twierdzili że wina moja, ale w ramach gestu
    handlowego wymienili.

    Jak nie pomoże taka reklamacja na piśmie, jak odrzucą to miejski rzecznik
    konsumentów/inspekcja handlowa.