-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeds.phibee-telecom.net!zen.net.uk!dedekin
d.zen.co.uk!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Ukaniu" <l...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <o...@4...com>
<5030b728$0$26701$65785112@news.neostrada.pl>
<d...@4...com>
<k0red8$r81$1@inews.gazeta.pl>
<t...@4...net>
<k0rft6$hk9$1@inews.gazeta.pl>
<dctyrhpdy2o3$.si6o58yow2hj.dlg@40tude.net>
<k0vjr0$6mj$1@inews.gazeta.pl> <k0vljr$8cn$1@inews.gazeta.pl>
<k0vs1j$6ru$1@inews.gazeta.pl>
<50338916$0$1312$65785112@news.neostrada.pl>
<k10dn3$aj5$1@inews.gazeta.pl> <k10ju7$iff$1@inews.gazeta.pl>
<k10kkt$h16$1@inews.gazeta.pl> <k10ml5$3so$1@inews.gazeta.pl>
<k117es$9u1$1@inews.gazeta.pl>
Subject: Re: akumulator Centra Plus vs Futura
Date: Wed, 22 Aug 2012 07:53:13 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Lines: 35
Message-ID: <503473ca$0$26703$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.24.146.168
X-Trace: 1345614795 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26703 83.24.146.168:1238
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2464370
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:k117es$9u1$1@inews.gazeta.pl...
> Nie. Opisałeś przypadek kiedy samochodem jeździł głuchy. Nie usłyszał pół
> roku
> wcześniej że mu zaczął silnik dużo głośniej pracować. jak nie usłyszał to
> mu
> przemieliło się łożysko, obstawiam że to większe. Zblokowało alternator i
> pękł\ pasek. Reszta uszkodzeń jest raczej wymyślona na potrzeby
> odpowiedzi.
> jak pęka pasek to rośnie temperatura płynu. Jak urośnie w benzyniaku tak
> pod
> 120 stopni to silnik zwyczajnie gaśnie. Temperatura rośnie dalej. Spod
> maski
> wydobywają się kłęby pary. Parująca woda odbiera ogromne ilości ciepła na
> przemianę fazową i nie dopuszcza do rozpuszczenia się silnika. Silnik
> spalinowy to nie elektrownia atomowa. Woda to takie naturalne
> zabezpieczenie
> przed zatarciem.
W znanym mi przypadku, uszkodziło się mniejsze łożysko, pasek pękł czy to ze
starości i większego obciążenia czy w końcu całkowitego zablokowania
alternatora nie wiadomo. Znam ten przypadek tylko dla tego, że był na tyle
ciekawy w swojej spektakularności zniszczeń z niedbałości, że warto było
przyjechać kawałek i zobaczyć.
W układzie korek nie trzymał ciśnienia i to coś co było w układzie
wygotowało się daleko wcześniej niż czerwona kreska na wskażniku. A może
było już za mało? Samochód pokonywał krótkie dystanse a stanął dębowo przy
dłuższym.
Właściciel nie zauważył pary - która pewnie powstała jak jechał dość szybko.
--
Pozdrawiam,
Łukasz
Następne wpisy z tego wątku
- 22.08.12 09:02 Ukaniu
- 22.08.12 09:51 J.F
- 22.08.12 10:19 J.F
- 22.08.12 10:22 tor
- 22.08.12 10:46 Ukaniu
- 22.08.12 10:47 J.F
- 22.08.12 13:05 Przembo
- 22.08.12 13:08 Przembo
- 29.08.12 15:19 Jakub Witkowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=