-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: akumlator i niskie przebiegi
Date: Thu, 8 May 2014 17:55:19 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 14
Message-ID: <lkg9gu$8u0$1@node1.news.atman.pl>
References: <6...@g...com>
<lkfkka$cj5$1@usenet.news.interia.pl> <lkflpo$ju0$1@node1.news.atman.pl>
<lkg1l9$8o6$1@usenet.news.interia.pl> <lkg2pp$22g$1@node1.news.atman.pl>
<lkg8ed$ms1$1@usenet.news.interia.pl>
Reply-To: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>
NNTP-Posting-Host: 89-76-149-73.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1399564638 9152 89.76.149.73 (8 May 2014 15:57:18 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 8 May 2014 15:57:18 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2532407
[ ukryj nagłówki ]> Czyli łopatologicznie:
> Jeśli krótkie odcinki, to mniejszy czas ładowania akumulatora
> alternatorem. Więc zmiana oświetlenia na dzienne pozwala zaoszczędzić
> sporo ponad 100W mocy - i ten prąd jest w tym momencie "dorzucany" do
> ładowania akumulatora. Ergo: akumulator może być krócej ładowany do
> podobnej pojemności, jak ładowany dłużej niższym prądem.
Oczywiscie tylko w lecie nie ma to wiekszego znaczenia bo nie spada
pojemnosc w wyniku niskiej temp, nie potrzebujesz duzego pradu do odpalenia,
ladowanie przebiega o wiele szybciej niz w zimie co ma olbrzymie znaczenie i
nie ma duzego zapotrzebowania na energie.
Aku z niedoladowania w znakomitej wiekszosci pada w zimie (wtedy ledy sa
przydatne) i jesli ja przejezdzi to potem rowniez i cale lato :P
Następne wpisy z tego wątku
- 08.05.14 18:19 k...@g...com
- 08.05.14 18:27 k...@g...com
- 08.05.14 19:04 Czesław Wiśniak
- 08.05.14 19:42 k...@g...com
- 08.05.14 19:42 PiteR
- 08.05.14 20:14 Czesław Wiśniak
- 08.05.14 20:25 k...@g...com
- 08.05.14 20:39 Jawi
- 08.05.14 21:04 Czesław Wiśniak
- 08.05.14 21:35 Arbiter
- 08.05.14 22:23 RoMan Mandziejewicz
- 08.05.14 23:47 k...@g...com
- 09.05.14 10:17 Adam Wysocki
- 09.05.14 10:19 Adam Wysocki
- 09.05.14 10:25 MichaelData(R)
Najnowsze wątki z tej grupy
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
- Diesel spłonął :-)
- Re: Diesel spłonął :-)
- Dlaczego pratkowcy szukają hoteli na trasie?
- Dzień jak codzień
- Holowanie
Najnowsze wątki
- 2024-11-04 GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- 2024-11-04 Katowice => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-04 Katowice => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => Specjalista/tka ds. Zamówień publicznych <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Engineer <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Inżynier <=
- 2024-11-04 Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- 2024-11-04 Wrocław => SAP Project System/EPPM Consultant <=
- 2024-11-04 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-04 Kraków => Software .Net Developer <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-11-04 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => E-COMMERCE specialist <=