-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED.s201pc206.mmj.pl!not-for-mail
From: io <i...@o...pl.invalid>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: aku w latopach nieużywanych
Date: Wed, 13 Sep 2023 14:16:10 +0200
Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
Message-ID: <uds96l$3mj9h$2@news.icm.edu.pl>
References: <X...@1...0.0.1>
<e...@g...com>
<b...@h...invalid>
<4...@g...com>
<9...@h...invalid>
<ucl0lt$1ksi0$1@news.icm.edu.pl>
<4...@h...invalid>
<ucqiuu$1u7d8$1@news.icm.edu.pl>
<a...@h...invalid>
<ud4j95$2evqo$3@news.icm.edu.pl>
<8...@h...invalid>
<udpmdp$3i7uk$2@news.icm.edu.pl>
<r...@4...net>
<udpsla$3ihc0$5@news.icm.edu.pl>
<1rqtqdb864qty.scm5eyuspeh7$.dlg@40tude.net>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Wed, 13 Sep 2023 12:16:21 -0000 (UTC)
Injection-Info: news.icm.edu.pl; posting-host="s201pc206.mmj.pl:89.174.201.206";
logging-data="3886385"; mail-complaints-to="u...@n...icm.edu.pl"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
Thunderbird/102.15.0
Content-Language: pl
In-Reply-To: <1rqtqdb864qty.scm5eyuspeh7$.dlg@40tude.net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:783744
[ ukryj nagłówki ]W dniu 12.09.2023 o 18:03, J.F pisze:
> On Tue, 12 Sep 2023 16:29:52 +0200, io wrote:
>> W dniu 12.09.2023 o 14:55, J.F pisze:
...
>
>>>>> Teraz jeżdżę samochodem (innym) już któryś rok, co kilka dni, akumulator
>>>>> był zmieniony przez poprzedniego właściciela (czyli minimum 3 lata temu,
>>>>> prawdopodobnie więcej) i nie mam problemów. Diesel, dwa litry, zeszłą zimę
>>>>> odpalał bez zająknięcia. Jasne że nie kręcił tak dobrze, jak latem, ale
>>>>> wystarczająco dobrze, żeby od razu odpalić (i jeszcze żeby energii na
>>>>> świece żarowe starczyło).
>>>>>
>>>> Tak się właściwie zastanawiam jak to możliwe, że ludziom aku w dizlach
>>>> chodzą tyle czasu jak u mnie ewidentnie nie.
>>>
>>> Musialbym sprawdzic swoje notatki, ile to juz lat ma mój aku,
>>
>> No i właśnie, monitorowałbyś to byłbyś w stanie to łatwo sprawdzić.
>
> Chyba, ze by mi sie pliki skasowały :-)
> I a tak musialbym pliki odszukac, a one moze na innym kompie :-)
Wrzuć do internetu, będzie łatwiej szukać :-)
>
> W kazdym bądź razie sporo lat juz ma.
To go do muzeum oddaj :-)
>
>>> ale:
>>> -trzeba regularnie jezdzic, odpowiednio długo/daleko, żeby sie
>>> naładował,
>>> -trzeba unikac rozładowań głębokich - jakies zapomniane światła, radio
>>> na postoju, itp
>>>
>>> -trzeba kontrolować napięcie ładowania, żeby mieć pewność, ze
>>> alternator dobry.
>>
>> Ale mnie te aku kończyły się jak jeszcze tymi smrodami regularnie
>> jeździłem :-)
>
> powod trzeci?
> Brukowane ulice?
Poluzowane klepki? :-)
> Nieprzykręcony aku i za duzo wstrząsów?
Za mało jazdy źle, za dużo źle :-)
>
>>> Są fajne woltomierze do gniazda zapalniczki, często z ładowarką USB.
>> No i kto teraz pójdzie do samochodu co stoi na drugim końcu świata by
>> sprawdzić to?
>
> To jest dla samochodu, którym sie jezdzi. Zeby wiedziec, ze alternator
> i regulator dobry.
No i jednak brakuje samochodom czarnej skrzynki :-)
Następne wpisy z tego wątku
- 13.09.23 15:36 ptoki (ptoki)
- 15.09.23 16:36 Arnold Ziffel
- 15.09.23 16:38 Arnold Ziffel
Najnowsze wątki z tej grupy
- e-paper
- 60 mA dużo czy spoko?
- Dziwne zachowanie magistrali adresowej w 8085
- Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- Jaki silikon lub może klej?
- Smar do video
- Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- "ogrodowa linia napowietrzna"
- jaki zasilacz laboratoryjny
- jaki zasilacz laboratoryjny
- Puszka w ziemię
- T-1000 was here
- Ściąganie hasła frezem
- Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
Najnowsze wątki
- 2025-02-17 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-17 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-17 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-17 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-02-17 Warszawa => Senior ASP.NET Developer <=
- 2025-02-17 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-17 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-17 Odśnieżanie samochodu
- 2025-02-17 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-17 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Pompiarze...
- 2025-02-16 PV teraz