  • Data: 2016-07-21 23:21:40
    Temat: Re: akopalipsa
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" <dadoro@_wp_._com_> napisał w wiadomości
    news:57910ce6$0$12550$65785112@news.neostrada.pl...

    > Coś koło tego to termit ma. Ale magnez może też?

    Zgadza się, termit (domieszkowany) nawet do 3800, choć i tak nie jest
    rekordzistą.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Termit_(pirotechnika) (uwaga, jak pokaże brak
    strony, to trzeba ręcznie dopisać nawias zamykający)
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Magnez (wlaściwości fizyczne...) 3000-3100
    Cyjan spala się w ok. 4000.
    Nie udało mi się znaleźć nazwy substancji, to chyba mieszanina, która spala
    sie OIDP, w 5200 stopniach... Szum informacyjny jest niesamowity...
    A coś kiedyś przegladałem i trafiłem na dość zręczną listę.

    --
    Życie jest przepiękną telenowelą, przenoszoną drogą płciową.
    (C) Ferdek Kiepski