  • Data: 2016-07-21 23:41:54
    Temat: Re: akopalipsa
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:5791207b$0$648$65785112@news.neostrada.pl...
    >>> Krzysztof Ziemiec.
    > Niby nie gasił wodą.
    >
    > http://www.poranny.pl/magazyn/art/5414960,krzysztof-
    ziemiec-ulegl-wypadkowi-poparzyl-sie-plonaca-parafin
    a,id,t.html

    > "Najpierw - jako stary harcerz - przykryłem garnek pokrywką licząc, że
    > odcięcie powietrza zdusi ogień, ale wtedy nastąpił wybuch. Chciałem to
    > wynieść. Nie pomyślałem, że garnek był rozgrzany do czerwoności i wypadnie
    > mi z rąk. Płonąca parafina oblała mnie i podłogę. W ten ogień padałem,
    > wstawałem. W korytarzu natychmiast zajęła się, kupiona kilka tygodni
    > wcześniej szafka. Nad nią były korki, które się przepaliły, wszystko
    > wysadziło. Trwało to sekundy, może minuty."

    Zdecydowanie musiało tam być coś jeszcze. I to raczej nie pojedyncze krople.
    Nic dziwnego, że jebło.
    W jednym ze szpitali na Pomorzu Zachodnim (nie mylić z województwem -
    wówczas jeszcze nim nie było) widziałem, przez dosłownie chwilę, kilka
    sekund, bo przechodziłem dalej, niejako w bonusie, przy okazji, salę z
    ludźmi poparzonymi, chyba dwóch ich było. To było 32 lata temu. Do dziś
    pamiętam, co tam zobaczyłem i usłyszałem (drzwi chyba były lekko uchylone, a
    szyba nie przeslonięta), nie dla każdego taki widok. To nie był krzyk. To
    był cichy jęk... Reszty oszczędzę.

    --
    Życie jest przepiękną telenowelą, przenoszoną drogą płciową.
    (C) Ferdek Kiepski