  • 1. Data: 2011-06-23 15:00:13
    Temat: aero2 - "darmowy" internet po polsku
    Od: Adenua <adenua@spamerzy_gmail_.com>

    Czy mial to ktos okazje juz testowac?

    http://techmobile.pl/2011/06/darmowy-internet-juz-dz
    iala-ale-nie-dla-wszystkich/

    Watpliwosci moze budzic sposob "reklamy" tego dostepu, a wlasciwie proba
    przemilczenia.

  • 2. Data: 2011-06-23 15:09:20
    Temat: Re: aero2 - "darmowy" internet po polsku
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Adenua" <adenua@spamerzy_gmail_.com> wrote in message
> [...]
    iala-ale-nie-dla-wszystkich/

    > Watpliwosci moze budzic sposob "reklamy" tego dostepu, a wlasciwie proba

    Ciekawe - jestem tym zainteresowany, i będę niedługo w Warszawie, być może
    odwiedzę tego operatora :-) Dzięki za tip!

  • 3. Data: 2011-06-24 13:51:13
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Adenua <adenua@spamerzy_gmail_.com> wrote:

    > http://techmobile.pl/2011/06/darmowy-internet-juz-dz
    iala-ale-nie-dla-wszystkich/

    Ciekawe. Umowa na 36 miesiecy. Aby dostac karte sim trzeba wplacic kaucje
    55zl. Kaucje zwracaja jesli w ciagu 30 dni od konca umowy zwroci sie im
    karte sim.

    Poza tym, zgodnie z umowa, polaczenie jest rozlaczane co 60 minut.
    Wyglada ciekawie do niektorych zastosowan jesli ktos jest w zasiegu.

    a.

  • 4. Data: 2011-06-24 17:04:15
    Od: Adenua <adenua@spamerzy_gmail_.com>

    On 2011-06-25 01:30, s...@p...onet.pl wrote:
    > dobrze zrozumiałem umowę ? - odbiór karty SIM osobiście - siedziba
    > jedynie w Warszawie
    >
    > http://www.aero2.pl/Common/Pdfs/Aero2_Regulamin_Uslu
    gi_Bezplatnego_Dostepu_do_Internetu_10_05_2011.pdf

    Dobrze zrozumiales. Jak nie trudno sie domyslic, ten darmowy dostep nie
    wydaje sie byc w interesie aero2 i dlatego jest tak zakamuflowany,
    pomimo, ze takie byly warunki przetargu.

    Ktos sie pofatygowal z zapytaniem do UKE: http://pokazywarka.pl/h6q6c2/

  • 5. Data: 2011-06-24 23:27:21
    Od: s...@p...onet.pl

  • 7. Data: 2011-06-25 06:40:09
    Temat: Re: aero2 -
    Od: "Darek " <d...@g...pl>

    > Czy mial to ktos okazje juz testowac?
    >
    > http://techmobile.pl/2011/06/darmowy-internet-juz-dz
    iala-ale-nie-dla-wszystkich

    A czy to dziala z wiekszoscia modemow lub telefonow, czy trzeba kupowac jakis
    specjalny modem?

  • 8. Data: 2011-06-25 07:44:58
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    W dniu 2011-06-23 17:00, Adenua pisze:
> [...]
    iala-ale-nie-dla-wszystkich/

    > Watpliwosci moze budzic sposob "reklamy" tego dostepu, a wlasciwie proba
    Hmm, jak można by dokładnie sprawdzić czy jestem w ich zasięgu? Bo tak
    jakby łapię się na krańcach zasięgu na południe od Warszawy...

    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 9. Data: 2011-06-25 08:22:52
    Od: Maciej Bebenek <m...@b...org>

    BAREK <b...@p...pl> wrote:

    iala-ale-nie-dla-wszystkich/

    > Hmm, jak można by dokładnie sprawdzić czy jestem w ich zasięgu? Bo tak
    > jakby łapię się na krańcach zasięgu na południe od Warszawy...

    Mapa.btsearch.pl, zaklikujesz UMTS 850/900 i już widzisz, gdzie masz
    najbliższą stację bazową Aero2.
    Być może masz tez telefon obsługujący to pasmo, wiec wlączasz Network
    Search i sprawdzasz, czy występuje sieć PL17 (260 17).

  • 10. Data: 2011-06-25 08:37:56
    Od: Adenua <adenua@spamerzy_gmail_.com>

    > A czy to dziala z wiekszoscia modemow lub telefonow, czy trzeba kupowac jakis
    > specjalny modem?

    Musisz miec modem, ktory obsluguje 900MHz dla UMTS, inaczej nie
    zadziala, np. niektore biale egzemplarze vodafonowego ZTE K3565-Z.

    W telefonie trzeba wybrac reczne wybieranie sieci. Przykladowo HTC
    Desire widzi ta siec - 26017.