  • 11. Data: 2014-04-11 16:04:24
    Temat: Re: aero2 - co za bezsens
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    the_foe wrote:

    > to teraz wytłumacz mi w jaki sposób captcha to utrudnia? Jak uzywasz
    > torrentów to widzisz, transfer spadł do zera, wpisujesz captcha i
    > jedziesz maksem dalej.

    Torty są zapuszczone na routerze i idą non-stop dzień i noc cały rok. A
    kapcia nie wpisuję, ponieważ śpię w nocy, nie ma mnie w domu, bo jestem
    w szkole lub na zajęciach pozalekcyjnych. Po paru dniach wpisywania
    kapcia co godzinę kiedy jednak jestem w domu i nie śpię, to wpisywanie
    staje się męczące i odpuszczam sobie, albo torty idą w mniejszym
    zakresie niż bez kapcia.

    > Solorzowi nie chodzi o "zasysaczy" czy "backupujacych internet". Ci nie
    > są jego potencjalnymi klientami. Mierza go dualowcy, tabletowcy,
    > kierowcy, którzy uzywają aero do synchronizacji sprzetu. Transfer jest
    > tyle co nic, ciagle jednak blokują IPiki no i nie dają zarabiać
    > Solorzowi. A taki klient jest najbardziej pożądany. Szczegolnie taki co
    > nawet pakietów nie kupuje (albo zapomni) i jak mu OTA zadciągnie 100 MB
    > to sie porzyga na widok rachunku...

    No niby się zgadza, że tabletowiec/kierowiec to bestia uciążliwa -
    przede wszystkim zajmuje cennego IPeka i można by było z niego wyciągnąć
    te 16-17 zł mies. za to samo, tylko że bez rozłączania co godzinę i bez
    sztucznego ograniczenia przepustowości. Wniosek? Za cenę 3 litrów paliwa
    na miesiąc chyba bardziej opłaca się wejść do iPlusa i nie mieć kapcia,
    nie mieć rozłączania co godzinę, nie mieć ograniczenia pasma do 512
    kbit. I niech sobie ten wredny Solorz zarabia. W końcu pobudował anteny,
    położył kable, światłowody, centrale, swicze i działa to wszytko całkiem
    sprawnie. Więc może te 16,66 zł / mies. to nie jest złodziejstwo
    pazernego Solorza, tylko dobra oferta?
    Ale Polak będzie zawsze zrzędził, że 16,66 zł / mies. za mobilny
    internet to za drogo. Po czym uda się do sklepu, kupi paczę fajek i
    puchę piwa, wyda te 16 zł i dalej może spokojnie zrzędzić na podłego
    Solorza-Zaka :-)

  • 12. Data: 2014-04-11 16:05:03
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    Waldek Godel wrote:

    > Ale masz świadomość, że kapeć jest tylko do ruchu www, więc androidy będą
    > dalej generowały ruch bez żadnych przeszkód?

    Ale nie zajmuje IPka.

  • 13. Data: 2014-04-11 16:06:59
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    Piotr Rezmer wrote:
    > To byłoby sprawiedliwiej gdyby captcha było wymagane np. co 50MB -
    > 100MB. A tak, utrudniono życie tym co wykorzystują również w minimalny
    > sposób pasmo.

    Ok, POPieram.

    (Kiedyś były takie telefony - Idea POP - ktoś to jeszcze pamięta? Minuta
    rozmowy kosztowała 1,75 zł za każdą rozpoczętą minutę, a dostępu do
    internetu nie było w tym wcale).

  • 14. Data: 2014-04-11 16:15:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości

    >Ale masz świadomość, że kapeć jest tylko do ruchu www, więc androidy
    >będą
    >dalej generowały ruch bez żadnych przeszkód?

    Zaraz jak - inne porty niz 80 sa otwarte ?
    Czy wszystkie porty sa zablokowane, poki klient kodu nie wpisze ?

    J.

  • 15. Data: 2014-04-11 16:17:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dizel" napisał w wiadomości
    >O ściąganiu filmów hd na aero to mówią tylko osoby które albo nigdy
    >nie miały do czynienia z aero albo korzystają okazjonalnie raz na
    >ruski rok, albo tacy co nie odróżniają internetu mobilnego od
    >stacjonarnego i z tym pierwszym nie miały nigdy do czynienia (mobilny
    >w kompie zamiast łącza stałego)
    >Wystarczy poużywać choćby na kompie przez miesiąc to człowiek
    >zrozumie
    >jakie są ograniczenia

    W jakim sensie ?
    Ze po aero2 nie dalo sie filmu sciagnac ? Nie obejrzec, tylko
    sciagnac, np w 6h ?

    J.

  • 16. Data: 2014-04-11 16:31:09
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 11 Apr 2014 16:15:36 +0200, J.F napisał(a):

    > Zaraz jak - inne porty niz 80 sa otwarte ?
    > Czy wszystkie porty sa zablokowane, poki klient kodu nie wpisze ?

    Ludziki masowo twierdzą, że np. poczta im działa bez żadnego problemu

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 17. Data: 2014-04-11 16:31:09
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 11 Apr 2014 16:05:03 +0200, Poldek napisał(a):

    > Ale nie zajmuje IPka.

    Że co? Ty tak serio, czy piątek ci się zaczął wcześniej niż zwykle?

  • 18. Data: 2014-04-11 18:11:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Poldek" 5347f694$0$2245$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    kapcia co godzinę kiedy jednak jestem w domu i
    > nie śpię, to wpisywanie staje się męczące i odpuszczam sobie, albo torty idą w

    Nie rozłącza po godzinie. Natomiast rozłącza co jakiś czas
    (teraz właśnie) z ,,przyczyn technicznych'' w ogóle. Gaśnie
    3G/H i łączność zrywa się na kilka minut.

> [...]
    sztucznego ograniczenia przepustowości. Wniosek?
    > Za cenę 3 litrów paliwa na miesiąc chyba bardziej opłaca się wejść do iPlusa i

    I zasrać Soloarzowi na jego głowę. Ja raczej przez
    najbliższe 100 lat nie zapłacę Solorzowi za jego usługi.

> [...]
    działa to wszytko całkiem sprawnie. Więc może te
    > 16,66 zł / mies. to nie jest złodziejstwo pazernego Solorza, tylko dobra oferta?

    Dla Solorza dobra.

    > Ale Polak będzie zawsze zrzędził, że 16,66 zł / mies. za mobilny internet to za
    drogo. Po czym uda się do sklepu, kupi paczę fajek
    > i puchę piwa, wyda te 16 zł i dalej może spokojnie zrzędzić na podłego Solorza-Zaka
    :-)

    Na gówniarza żyjącego cudzy kosztem! Polskie państwo nie ma
    pieniędzy na wywiązywanie się z zobowiązań, ale ma pieniądze
    na sponsorowanie Solorza!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2014-04-11 18:14:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F" 5347f97c$0$2141$6...@n...neostrada.pl

    > Ze po aero2 nie dalo sie filmu sciagnac ? Nie obejrzec, tylko sciagnac, np w 6h ?

    Ja oglądam, ale nie w HD.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2014-04-11 18:19:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F" 5347f90e$0$2373$6...@n...neostrada.pl

    > Zaraz jak - inne porty niz 80 sa otwarte ?
    > Czy wszystkie porty sa zablokowane, poki klient kodu nie wpisze ?

    Nie sprawdzałem, czy każdy jest zamknięty,
    ale użyteczne (VoIPowe, NTPowe itp.) są zamknięte.
    Poczta (Usenet także) całkowicie stoi -- IMO żaden
    pocztowy port (z tych przeze mnie używanych) nie
    jest otwarty.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'