  • 21. Data: 2014-06-05 17:57:13
    Temat: Re: [aero 2 ] router mobilny, czy dobrze kombinuje
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik
    T...@n...news.atma
    n.pl...

    >Aha i do Premiera Technicznego, JKM, a najlepiej od razu do Obamy :-)

    Kaczynski ma te zalete, ze chetnie wypomni rzadowi kazda sprawe przed
    kamerami :-)
    Tylko go lekko nakierunkowac - np ile rzad lapowki wzial za miliardowa
    ulge ? :-)

    J.

  • 22. Data: 2014-06-07 00:41:20
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <5390935d$0$2158$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Użytkownik
    > T...@n...news.atma
    n.pl...

    > Kaczynski ma te zalete, ze chetnie wypomni rzadowi kazda sprawe przed
    > kamerami :-)
    > Tylko go lekko nakierunkowac - np ile rzad lapowki wzial za miliardowa
    > ulge ? :-)

    No, ale on jest wykluczony cyfrowo...
    --
    TA

  • 23. Data: 2014-06-07 14:00:16
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-06-05 07:15, J.F. pisze:

    > Niedzialanie w UKE. Jest znizka za bezplatny dostep, nie ma dostepu,
    > to UKE powinno interweniowac. Ale potrzebuje pisma.
    >

    > J.

    E tam, niepoważna sprawa. Czasy Stróżyńskiej i jej walki z potentatami w
    obronie interesów klientów to już przeszłość..

  • 24. Data: 2014-06-07 14:00:31
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-06-03 10:26, T...@s...in.the.world pisze:

    > Aaa, na to wpadlem juz zaraz po wprowadzeniu kapcia.

    Ale jakoś zapomniałeś podzielić się swoja wiedzą na grupie..