  • 21. Data: 2012-05-10 15:53:49
    Temat: Re: 'abstrakcje' a zwartosc
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "zażółcony" <r...@c...pl> napisał:

    > No ale generalnie ten sam kierunek: tworzenie zapytań sqlo podobnych
    > z wykorzystaniem składni Java.

    A nie lepiej .NETowe LINQ ?
    Dojrzalszy, lepszy, ogolniejszy (nie tylko do RDBMs).

    Pozdrawiam

    AK

  • 22. Data: 2012-05-10 16:04:33
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik <f...@g...pl> napisał:

    > z drugiej strony moga byc pewne elemanty wysokopoziomowe
    > ktore uczynily by kody bardziej zwiezlymi i automatycznymi
    > tylko ze na razie nie wiem co to takiego

    "Jeżeli ktoś odróżnia naukę od zabawy to nie zrozumiał żadnego z tych pojęć."

    AK

  • 23. Data: 2012-05-10 16:40:19
    Od: zażółcony <r...@c...pl>

    W dniu 2012-05-10 15:53, AK pisze:

    > A nie lepiej .NETowe LINQ ?
    > Dojrzalszy, lepszy, ogolniejszy (nie tylko do RDBMs).

    O właśnie, coś takiego.

  • 24. Data: 2012-05-10 20:03:31
    Temat: Re: narzedzia a 'przyjemnosc'
    Od: "( prof fir )" <f...@N...gazeta.pl>

    R.e.m.e.K <g...@d...null> napisał(a):

    > Jak w koncu z tym swoim programowaniem wygrzebiesz sie z pierwszej polowy
    > lat '90 to odkryjesz jak przyjemne moze byc uzywanie nowoczesnych jezykow i
    > narzedzi. Poki co strzelasz sobie w stope kazdym komentarzem.

    ciekawe ktorych to narzędzi uzywanie jest takie
    przyjemne (?)

    z narzedziami jestem jeszcze mniej za pan brat niz z
    'nowoczesnymi' jezykami, np designer w xcode niby
    tiptopowo zrobione narzedzie a przyjemnosci z uzywania
    takich narzedzi to szczerze mowiac nie czuje, ;-)

    (inne (jak np photoshop) szczerze mowiac tez mi nie
    przychodza do glowy w kontekscie przyjemnosci )