  • Data: 2009-05-25 09:15:02
    Temat: Re: abonament
    Od: pawell32 <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jingiel pisze:

    > Po pierwsze abomanemt juz zostal zniesiony. Po drugie nie ma obowiazku
    > posiadania komorki. Po trzecie polowe zyskow z smsow premium biora
    > operatorzy telefoni komorkowej, wiec tez by zarobili przy tym.
    >
    > Jingiel

    jeszcze nie został, ustawa przegłosowana w sejmie musi przejść przez
    senat, a to raczej formalność.
    poza tym do końca roku będzie obowiązywał.
    wydaje mi się, że walną na to jakiś podatek, jak będzie płatność sms-em
    to dobrze, bo nie będe musiał wysyłać, i tak prawiem nic tam nie
    oglądam, a im chyba nie o to chodzi.

    pawell