  • Data: 2002-11-03 19:08:19
    Temat: Re: a moze inaczej? (p2p)
    Od: Leszek Olszewski <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To ja z innej manki. (troche prowokacyjnie)
    >
    > Jezeli podpisuje umowe na lacze do internetu 128 kb, to oczekuje lacza do
    > routera brzegowego o przepustowosci 128kb. I prawde powiedziawszy,
    > tlumaczenia jacy to admini biedni i nieszczesliwi, nie tylko mnie nie
    > przekonuja, a smiesza. Smiesza, bo swiadczy to o ich niekompetencji.
    > Dlaczego? ano, bo mamy dwie sytuacje:
    (...)

    Ja uzytkownikom ktorzy za 60pln miesiecznie uwazaja ze beda sciagac
    filmy kazaa z predkoscia 2mbps mowie, ze nasza oferta nie jest dla nich
    najlepsza bo u nas niespecjalnie bedzie to tak dzialac, ale jest taka
    konkurencyjna firma TPSA i oferuja uslugi dostepu do internetu - lacze
    2Mbps z cirem 256kbps bedzie dla nich dobre.

    Leszek

    --
    http://www.google.com
    Search before you ask.