  • Data: 2013-04-15 15:52:51
    Temat: Re: a moze elektryczny
    Od: hisjusz <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > w stosunku do tego ile kosztowało jeszcze niedawno, do innych rzeczy itd.
    > a zauważyłeś, ze zapotrzebowanie rośnie w miarę tanienia produktu?

    Zauważyłem że im większy popyt na dane dobro tym większe grono chcące
    świadczyć dostęp do tego dobra (konkurencja wiąże się z obniżaniem cen->
    nie dotyczy zmowy cenowej zabronionej w Unii Europejskiej jednak trudnej
    do udowodnienia)

    Zauważyłeś że nie tak dawno w domu zwykle był jeden tv , 20 lat temu nie
    było: telefonu w kieszeni, tabletów, domowych centr rozrywki
    multimedialnej, tylu osobistych komputerów przenośnych, samochodów z
    rozbudowaną elektroniką.

    Koło 1997 r mało ludzi w Polsce miało dostęp do internetu przez modem
    56k i płaciło za to krocie. Później coraz więcej ludzi chciało korzystać
    z internetu jednocześnie zwiększała się konkurencja wśród dostawców, już
    nie był tylko jeden, ceny leciały w dół. Dziś za 60 zł można mieć ciągły
    dostęp do internetu koło 10 Mbitów, kiedyś za tyle miałem ciągły dostęp
    z prędkością 56k przez 3,5h w miesiącu;]