  • 11. Data: 2016-02-01 16:23:18
    Temat: Re: a la Kubica
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    .. "betonowych barierach 'dyscyplinujacych kierowcow'" mialo byc.

    --

    memento lorem ipsum

  • 12. Data: 2016-02-01 16:55:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości

    >To chyba też prowizorka, bo bariery chyba powinny mieć taki początek:
    >http://czestochowskie24.pl/wp-content/uploads/2015/
    12/bariery-energoch%C5%82onne-720x540.jpg

    Trudno powiedziec - po najechaniu na taka auto leci daleko i nabija
    sie na ekran dzwiekowy :-)

    A znajomy na takie klnie - wylecial juz za zakretem juz prawie za
    bariera, przywalil jednak bokiem w te niska czesc ... i dachowanie do
    rowu ...

    J.

  • 13. Data: 2016-02-01 16:59:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" napisał w wiadomości grup
    >http://tvnwarszawa.tvn24.pl/ulice,news,bmw-wbilo-si
    e-w-barierki-na-trasie-s8,192174.html#!prettyPhoto
    >Nie chodzi mi o to, że BMW, młody idiota itp. bo to wiadomo :)
    >tylko czy takie zabezpieczanie jest zgodne z przepisami?:
    >https://goo.gl/maps/qEGtHkQXmWM2
    >Czy jednak powinno być tak jak tu, kilka km dalej na tej samej
    >trasie:
    >https://goo.gl/maps/1zCcGNVM1yq

    No coz - podejrzewam, ze pierwsze tez zgodne z przepisami, byc moze
    one nieprecyzyjne sa.

    Drugie raczej lepsze ... ale zalezy z czego zrobione. Plastik z
    piaskiem ?
    Czy w srodku podobna stalowa konstrukcja ?

    J.

  • 14. Data: 2016-02-01 17:06:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup
    >Tutaj:
    >https://goo.gl/maps/dbpLcsf3EN42
    >na Boże Narodzenie w 2003 roku był śmiertelny wypadek.
    >http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/1,34889,185381
    8.html

    >Potem poprawili oznakowanie, ale barierka jest cały czas taka sama.

    Czyli takie skosne, jak Radekp proponuje ?

    J.

  • 15. Data: 2016-02-01 17:34:29
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Dodam wypadek na trasie AK ze smiercia na betonowych barierach
    > 'dyscyplinujaca kierowcow'

    I prokuratura odmowila wszczecia postepowania z mojego doniesienia w tej
    sprawie.

    > a jakis czas pozniej tez byl tam jakis spektakularny wypadek chyba z
    > udzialem jakiegos dostawczaka.

    Chyba czeski kierowca dostawczaka. Kabina pojechala dalej, podwozie
    zostalo na barierze. Kierowca ciezko ranny. Przezyl, bedzie mial co
    opowiadac w swoim kraju o naszych genialnych rozwiazaniach drogowych.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 16. Data: 2016-02-01 18:46:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >zostalo na barierze. Kierowca ciezko ranny. Przezyl, bedzie mial co
    >opowiadac w swoim kraju o naszych genialnych rozwiazaniach drogowych.

    A u nich to jakos lepiej ?

    Poza tym ... z jego winy ten wypadek, jakby nie patrzec.

    J.

  • 17. Data: 2016-02-02 01:52:29
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Poza tym ... z jego winy ten wypadek, jakby nie patrzec.

    Wypadek moze i z jego winy, skutki niekoniecznie.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 18. Data: 2016-02-02 15:15:12
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 1 Feb 2016 17:06:10 +0100, w <56af8273$0$680$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup
    8.html

    > Czyli takie skosne, jak Radekp proponuje ?

    Ja pisałem o barierkach.

  • 19. Data: 2016-02-02 15:16:00
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 1 Feb 2016 16:55:52 +0100, w <56af800a$0$654$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > A znajomy na takie klnie - wylecial juz za zakretem juz prawie za
    > bariera, przywalil jednak bokiem w te niska czesc ... i dachowanie do
    > rowu ...

    Lepiej byłoby jakby ta niska część była wysoka i weszła mu do auta?

  • 20. Data: 2016-02-02 17:26:46
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

> [...]
    > A znajomy na takie klnie - wylecial juz za zakretem juz prawie za
    > bariera, przywalil jednak bokiem w te niska czesc ... i dachowanie do

    Gdyby nie bariera to gdzie by wylądował? Skoro składową boczną miał na
    tyle dużą, ze aż dachował, to i tak nie miał szans wyjść z tego bez
    szkody.

    --
    Best regards,
    RoMan