  • 1. Data: 2009-05-16 21:36:09
    Temat: Zywotnosc CR2032
    Od: "mw158979" <...@t...pl>

    Witam,

    Czy ktorykolwiek z producentow litowych CR2032 podaje
    zywotnosc tych ogniw? (np czas utraty n% pojemnosci
    w zaleznosci od warunkow pracy, czy jakkolwiek inaczej)

    hej

  • 2. Data: 2009-05-16 23:38:06
    Temat: Re: Zywotnosc CR2032
    Od: "mw158979" <...@t...pl>

    "mw158979" <...@t...pl> schrieb
    > Czy ktorykolwiek z producentow litowych CR2032 podaje
    > zywotnosc tych ogniw? (np czas utraty n% pojemnosci
    > w zaleznosci od warunkow pracy, czy jakkolwiek inaczej)

    Sam sobie odpowiem - aku to nie CR a LIR2032, 500 cykli.

  • 3. Data: 2009-05-17 07:15:36
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>

    mw158979 pisze:
    > "mw158979" <...@t...pl> schrieb
    >
    > Sam sobie odpowiem - aku to nie CR a LIR2032, 500 cykli.

    muszę niestety korzystać z takich ogniw w glukometrze. jest codziennie
    tak samo wykorzystywany. Na oryginałkach wytrzymuje nawet pół roku, na
    bateryjkach z bazaru czasami tylko miesiac. co wiecej, jak jest zimno,
    te bateryjki z bazaru wcale nie działają. Na oryginałki niska
    temperatura nie wywiera _widocznego_ wrażenia. Sęk w tym ze już nie
    pamietam kto robi oryginałki, ale kiedyś sie dowiem. teraz mam maxelle i
    są narazie ok.

    ToMasz

  • 4. Data: 2009-05-17 10:08:49
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 17 May 2009 09:15:36 +0200, ToMasz wrote:
    >muszę niestety korzystać z takich ogniw w glukometrze. jest codziennie
    >tak samo wykorzystywany. Na oryginałkach wytrzymuje nawet pół roku,

    To mysle ze "zywotnosc" cie nie interesuje.

> [...]
    >temperatura nie wywiera _widocznego_ wrażenia. Sęk w tym ze już nie
    >pamietam kto robi oryginałki, ale kiedyś sie dowiem. teraz mam maxelle i

    Hm, Sony, Renata, Sanyo - sporo chyba tych oryginalow.

    J.

  • 5. Data: 2009-05-17 13:01:12
    Od: "Artur Miller" <a...@b...org>

    > Hm, Sony, Renata, Sanyo - sporo chyba tych oryginalow.

    Hm ? to jakaś nowa marka ? ;>

    @

  • 6. Data: 2009-05-17 20:14:19
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Hm ? to jaka? nowa marka ? ;>

    Chodzi o Renatke? Firma raczej zeklbym z tradycjami:
    http://www.renata.com/content/aboutus.php
    IMHO jedne z lepszych, jesli nie najlepszych baterii.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 7. Data: 2009-05-17 23:09:05
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sun, 17 May 2009 22:14:19 +0200,
    Pawel "O'Pajak" <o...@g...pl> screamed:

    Nie. Chodzi o "Hm". :>

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:222B ]
    [ 01:08:48 user up 12076 days, 13:03, 1 user, load average: 0.63, 0.98, 0.31 ]

    I cannot be bought... but I can be rented.

  • 8. Data: 2009-05-18 05:19:27
    Od: Tomek <...@...z>

    Artur M. Piwko pisze:

    > Nie. Chodzi o "Hm". :>

    HM to ja znam jako skrót od "homemade" - i jest to bardzo stara marka z tradycjami.
    ;)

  • 9. Data: 2009-05-18 08:38:16
    Od: Marcin Gala <m.gala.maupa@.interia.pyly>

    Tomek wrote:

    > HM to ja znam jako skrót od "homemade" - i jest to bardzo stara marka z
    > tradycjami. ;)
    No. I maja taka linie produktow nie do zajechania oznaczona jako
    "pro"... od "prowizorka":DDDD

    --
    Marcin "Ahmed" Gala
    m.gala(maupa)interia.pl

    - alez wodzu, co wodz???
    - to ja juz sobie pojde...

  • 10. Data: 2009-05-18 16:55:03
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Sun, 17 May 2009 12:08:49 +0200, J.F. napisał(a):

    > Hm, Sony, Renata, Sanyo - sporo chyba tych oryginalow.
    Sanyo od niedawma kupione, konsolidacja rynku li-ion.

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski