    From: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Żyrandol w wersji ze ściemnianiem.
    Date: Wed, 4 Sep 2024 02:12:24 -0000 (UTC)

    Piotr Gałka <p...@c...pl> wrote:

    > Kupiliśmy przez internet dwa żyrandole. W opisie informacja, że to
    > wersja ze ściemnianiem.

    Sam żyrandol, czyli oprawki i kabel, bez żadnej elektroniki?

    No cóż... Kowalski się nie zna, ale Kowalski chce założyć ściemniacz, więc
    mając do wyboru żyrandol zwykły i żyrandol ze ściemnianiem wybierze ten
    drugi... albo Kowalska kupi, a Kowalski założy.

    > Nie pamiętam dokładnie sformułowania, ale zauważywszy taką informację
    > pomyślałem, że widocznie komuś zależy na tym, aby jak ktoś szuka
    > ściemniania to aby szukającemu zasugerować od razu żyrandol.

    Słowa kluczowe wpisywane w tytułach aukcji często są w ten sposób
    dobierane. Zresztą co się dziwić, każdy chce zmaksymalizować sprzedaż.

    > Dodam tyle, że jeden mi się udało przerobić na 'nie ściemnialny', a
    > drugiego nie.

    A to już ciekawe jest...

    --
    A znacie to jak student poszedl do profesora i zdaje..
    Ze nic nie umial i profesor nie wiedzial jaka ocene mu dac, bo nizszej